Geboren op 18 november 1928 en voor het eerst te zien in “Steamboat Willie” …
pronkt nu aan de pols van onze 10-jarige dochter ! ( kwestie van de “microbe” een beetje door te geven
)

Geboren op 18 november 1928 en voor het eerst te zien in “Steamboat Willie” …
pronkt nu aan de pols van onze 10-jarige dochter ! ( kwestie van de “microbe” een beetje door te geven
)

WOW, a mouseling!
Erg mooi 
Deze heeft de hoofdpersoon van The Da Vinci Code en The Bernini Mystery toch ook?
Ik zou er eigenlijk ook wel een willen hebben <:
Yep, iets dergelijks komt inderdaad in de boeken van Dan Brown terug, aan de pols van Dr. Robert Langdon. Ik bedacht laatst nog dat ik ook eens moet gaan snuffelen voor iets dergelijks. 
Mijn beste,
Jou dochter boft maar met zo’n vader.
Immers:
“jong geleerd is oud gedaan”
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.
gaaf! Zeker dat hij ook een soort ‘Breitling’ look heeft.
Je dochter mag blij zijn met zo’n vader!
Groeten,
Martin
Een echte Gerald Genta
??
Groet
Mark
Dit is echt een klassieker! Vind bij dit soort horloges altijd wel lastig om de tjid af te lezen, “kun je nagaan wat de doelgroep daar van denkt” denk ik dan.
Groeten,
Stefan
Is erg mooi horloge, daar kunnen dochter en vader hopelijk nog vele jaren van genieten! Die “Breitling-look” lunette is niet alleen mooi maar ook handig; kan ze instellen op de tijd dat ze weer thuis moet zijn . . . 
zelfs de grote merken gaan er in mee ook al jaren lang .
LOL !!!Jullie hebben het dan toch gezien dat dit kinder-horloge een “Breitling-look” heeft ! 
Als ze nou eentje met echte diamanten wil, moet ze maar es in de bergen gaan wandelen.