Zoals wekelijks mijn afspraak in Tongeren op de antiekmarkt is, ben ik ook vandaag maar gegaan. Om 6.30u was ik er weer maar dan komt de middagpost binnen. De oudste generatie zit er al van 05u. Maar goed, zij zijn gepensioneerd en kunnen zich platleggen wanneer ze willen, maar ik ga nog werken en zal toch bezig moeten blijven zolang mijn post duurt hé! In elk geval deed ik toch weer 2 mooie aankopen in mijn ogen. Even enkele foto’s…
Inderdaad mooie aankopen.
Heel leuk! En wat is die Seiko lekker funky!
Geweldig, die Titus met koehoorn lugs en geblauwd setje wijzers. Mooi man.
Inderdaad mooi, die Titus. Ook de kroon is mooi.
De foto’s zijn niet goed. Ik krijg ze niet beter
Misschien dan eens gaan kijken op deze markt naar een camera ipv horloge
Ach nee, zoiets koop ik nieuw. Ik heb een nieuwe gsm maar dat merk heeft zeer slechte camera’s terwijl ze me deze hadden aanbevolen. Slaat gewoon nergens op…
Mooie vondsten!
Zonlicht doet wonderen voor mooie foto’s
Heb ik ook van een ander forumlid geleerd.
Leuke horloges gelukkig voor jou dat ik die Titus niet gezien had
Ook ik was deze morgen in Tongeren.
Best een leuk horloge kunnen scoren.
Deze Seiko uit 1986.
Misschien zien we elkaar daar eens.
ja, deze ligt er al maanden! Hij verkoopt hoofdzakelijk kasten, boekenkasten, tafels, stoelen, maar af en toe ook eens klokken of horloges. Als deze geen quartz was, dan had u hem nooit gezien! Helaas zegt me quartz helemaal niks! Hij is wel supermooi! En hij is in topstaat!
Ja mijn geluk in Tongeren. Iedereen laat quartz liggen en ik vind dat geweldig. Deze lag er ook al een paar maanden maar ik kwam er maar niet uit over de prijs. En toen hij opeens weg😩 spijt dat ik hem niet gekocht had.
Gisteren was hij er weer en hoefde ik niet meer te twijfelen, kopen dat spul.
Hij is voor jou bestemd geweest, dat is duidelijk!
Deze ook al omgehad in Tongeren! Draagt lekker he!
Goedemorgen Seppe, hij zit inderdaad lekker en vooral met dit warme weer.
Mooie vondst! Zelf ben ik ook nu en dan te zien in Tongeren en meestal kom ik ook met iets leuks thuis!
Laatste keer deze Certina. Mist seconde wijzer en datum werkt voorlopig niet, maar binnenwerk loopt als een zonnetje en houdt nog goed de tijd. Kon deze bijna gratis meenemen, dus nooit verkeerd dan!