Ik denk omdat veel mensen welke niet zo diep in deze hobby zitten zullen denken; wat een vaal vervaagd ding met oranje stipjes op de wijzerplaat… Die zal wel in Turkije op vakantie geweest zijn. Dus helemaal met je eens
Volgens mij gaat het topic over zoiets.
Een hoog Flik-Flak gehalte, maar vrij prijzig ( en lelijk in mijn optiek)
Heel gaaf!
Ik krijg dat idee altijd bij deze Glashutte Original SeaQ… Mooi horloge hoor, begrijp me niet verkeerd, maar absoluut Antiflex™-- ik zie persoonlijk de prijs er zeker niet aan af.
Ik heb hem niet, maar dit is denk ik ook wel een treffend voorbeeld:
Ik vind hem eigenlijk wel gaaf.
Euro 12.500,-
Foto: Monochrome
Ik ben niet in staat een titel te bedenken die kort genoeg, pakkend genoeg en al omvattend is wat ik bedoel met dit topic. Misschien is het mogelijk hoor, maar mij lukte het niet. Vandaar het verhaal in de openingspost. De intentie is dingen om juist niet mee te koop te lopen. Die GS is inderdaad wat ik bedoel. De luipaard en die clown niet.
Voor een bubbeltje op de eerste rang zitten?
JLC doet dat zo mooi met de true second.
Ook een prachtig horloge.
Net een GS maar dan mooier. En duurder.
Zo is in het algemeen de naam “G-Shock” wel een statement van goedkoop en degelijk.
Degelijk zijn ze zeker.
Sommige Seikos ook.
Verdient een eigen HBO serie.
Dat is het niet?
Volgens mij is dit de titanium versie de list is ruim boven de €1000,-
In zoverre je een horloge van een slordige 44x50x15mm groot ooit onder de radar kunt noemen, uiteraard.
Check dat er ook Bluetooth op staat. Dat is geen gewone g shock maar een premium. Prijzen lopen van 300 tot duizende euros