Antiquorum

Hallo iedereen.

Ik heb belangstelling voor een horloge dat dit weekend zal geveild worden door Antiquorum.
Weet hier iemand hoe dit in zijn werk gaat?
Kun je ook bieden als je geen Visa of andere kredietkaart hebt? Ik hou nl. niet van al dat plastic geld.
Wordt het horloge dat je ev. ‘gewonnen’ hebt dan opgestuurd of moet je dit gaan afhalen?
Is een ev. betaling met Visa eigenlijk wel veilig?
Ik heb eens serieus slecht gevaren bij Ebay, vandaar mijn wantrouwen.
Alle hulp is welgekomen.

Alvast bedankt en mvg, Tom.(den Belg)

gaat het om een 5085 ?

Onder andere. Ik heb ook nog interresse in andere modellen.

Mvg, Tom.

Hoi Tom,
ik heb er geen ervaring mee, maar er staat een heel uitgebreide uitleg op de Antiquorum website, oa over hoe te registreren, hoe te bieden, betaling (volgens mij is credit card standaard) verzending enz., zelfs een simulatieprogramma om het bieden te oefenen: kijk maar eens onder de tab “Help”

Heel veel succes, en we verwachten straks natuurlijk wel foto’s van je “nieuwe aanwinst”

Groet,
Paul

Hoi.

Ik denk dat ik het er maar bij laat. Het gaat tenslotte om een heleboel geld en mijn vertrouwen in het internet (betalingen) staat toch maar op een laag pitje. Mocht ik tijd hebben dan zou ik gewoon naar Geneve karren maar ik kan me echt niet vrijmaken tijdens het weekend. Moest ik natuurlijk de beschikking hebben over enkele Euro miljoentjes, gewonnen met de Lotto, dan zou ik misschien nog durven. Maar nu moet ik er veel te hard voor zwoegen.:wink:
Toch bedankt, hé.
Greetz, Tom.