AntiRol

Ik ook :joy: had al medelijden met @Taconew :joy:

1 like

Mag ik dan Rolesor als meest irritante K#Twoord nomineren?

3 likes

Horloge is onzijdig (het).
De stellingen zijn dus:

• Mijn horloge is het mooiste
  • Jouw horloge is het mooiste

Zo, kunnen we ook weer een taalnazitopic openen :grin: .

2 likes

Oeps, je hebt het theekransje wakker gemaakt! Kijk eens, driftig verklaren ze je voor onnozel… tja @Martijn851, die zag je wel aankomen denk ik. Toch? :wink:

1 like

Maar de aandacht is wel verlegd :yum:

Punt. Een punt hoort er achter elke zin. :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Je kunt er de klok op gelijk zetten ja. Of een Rollie of geen Rollie :joy:

En meteen even de kans aangrijpen om allerlei Rolex benamingen eruit te floepen. Gewoon omdat het kan en de TS dat graag wil :+1:

1 like

Jij maakt @brick zo boos.

@Martijn851 heeft wel een puntje hoor. Ik heb dit plaatje gemaakt voor de toekomstige discussies. You’re welcome.

4 likes

Ik sta neutraal t.o.v. Rolex. Enerzijds overpriced, datumloeps vind ik erbarmelijk, anderzijds weergaloos fraai, duurzaam en een ijzersterk merk.
Wat betreft geuite gevoelens en reacties kan ik de topicmaker wel een beetje volgen. Gelukkig lijkt het hier de laatste weken wat rustiger van toon te zijn, nadat @Jur een indringende cri de couer publiceerde.
Al met al: laten we lief zijn voor elkaar, elkaar wat ruimte gunnen en de toon gematigd houden.

3 likes

Zelf heb ik geen Rolex, maar gisteren heb ik toch zo’n anderhalf uur lang een juweeltje van een Rolex om gehad, echt mooi😀!

2 likes

Trouwens, het ligt aan de Rolex eigenaren en niet aan de horloges. BMW’s en Mercedessen kunnen het ook niet helpen dat hun eigenaren patsers zijn. :clown_face::upside_down_face:

5 likes

+1 :joy::joy::joy:

Hoezo geen die-hard-pro? Je zet de anti dus meteen al weg als die-hard-anti terwijl de pro minstens zo ergerniswekkend kunnen zijn. Zo beginnen die discussies dus steeds.

En het is maar cabaret wat ik schrijf want het interesseert me niet ene #piep#. Want als iets me irriteert lees ik het gewoon niet

Hahaha, dikken we nog even aan… Dikke planga die Rollie :joy: of klokkie? Heerlijk topic weer :+1:

1 like

Heb niets in te brengen. Dan maar een plaatje:

1 like

Heee! Ik rij in beide, kijk uit.

1 like

Patser.:clown_face::clown_face::joy:

Wc papier voor de Antirol brigade?

Zie je wat ik deed? 1 mooie voorzet en het is weer gezellig :wink:

1 like

@Martijn851 je hebt best wel een puntje hoor maar we gaan het niet veranderen hoe de mens in elkaar zit denk ik. Althans, meer het ego in dit soort gevallen. Hetzelfde geneuzel is er met hommages, en dan niet alleen de spelling en/of het woord überhaupt toepasselijk is.

1 like