Ik ben nu bijna een jaartje gebruiker van dit forum en geniet van veel dingen die voorbij komen, maar de Rolex topics worden zo langzamerhand stront vervelend.
En dan bedoel ik niet het ‘kijk mij eens een Rolex hebben’, want de meeste zijn gewoon schitterend, maar elke dag het heen en weer ge-etter tussen de pro en de die-hard-anti Rolex groep is hetgeen wat het leesplezier drastisch onderuit haalt.
Een geintje tussen BMW en Mercedes rijders is gewoon leuk, maar blijkbaar kan zoiets in horloge land niet.
Het lijkt wel Rotterdam vs 020. Ja ze zijn duur, maar gaan als warme broodjes. Kan of wil je het niet betalen; get over it, je verneukt het forum.
Ik ben het wel met je eens … het gezeur wordt onderhand vervelend. Daar heb ik zelf al eerder over geklaagd, met als enige reactie dat het wel aan mij zou liggen
Ik vind het wel schattig/aandoenlijk al dat Rolex wel/niet gekrakeel. Zie je eigenlijk bij alle “mannen onderwerpen” . (Denk maar aan automerken)
Toch fijn dat we in een land kunnen wonen waar we de kans hebben dit soort zaken “heel belangrijk” te vinden.
Hier ben ik het zeer zeker wel mee eens. En dan noet alleen het lezen, maar ook het reageren.
Ik ben geen Rolex fan, maar zeer zeker niet anti-Rolex.
Laatst reageerde ik op een vraag naar een mening over een Rolex. Mijn mening was in dat specifieke geval niet pro-Rolex (ik gaf de voorkeur aan de andere optie), en ik kreeg de indruk direct en hard de anti-Rolex hoek in geveegd te worden. Volkomen onterecht, en dergelijk polariserend gedrag haalt wel de lol uit het forum.