AntiRol

Ja. En nu ben je mooi de Sjaak, … ik bedoel Hans.

1 like

@Blob en gelijk hebben ze :joy:

1 like

Naam alleen verkeert. Moet zijn Drolex.

1 like

Ik val in herhaling, maar ik vind het wel een prima forum.

2 likes

Deze patser gaat de luizenmoeder kijken

7 likes

Ik ontken niets. Gek zijn is gezond.

Ach, tenslotte zijn wel allemaal gek en autistisch.

Ik ben inderdaad bang dat ik tot de risicogroep van de besmettelijke rxziekte behoor, maar ik zal me tot het uiterste verzetten!

Rolex. Het is voor horlogefanboys wat Apple voor smartphone enthousiastelingen is. Eerst kun je het niet betalen en scheld je er op. Doen alsof die hype allemaal onzin is en allerlei argumenten verzinnen om het verre van je te werpen. Een tijdje later kun je het wel betalen maar blijf je bij je standpunt omdat dat nu eenmaal lekker voelt. Maar uiteindelijk ga je overstag.

Rolex, er is geen ontkomen aan.

Pleur die maar op een toilettegeltje @anon8024582HF. :sunglasses:

4 likes

Juist dit soort topics ook.

Behalve van die “hippies” die max 500 euro uitgeven voor een horloge :kissing_heart:

Btw: met jouw budget kan ik ook aan een R… never mind.

1 like

Ff serieus. Dat bestaat toch niet echt? Hoe kun je nou tegen een horlogemerk zijn. :joy:

Geen idee. Ik gok dat hij anti-patser-Rolexbezitters is.

Zoowww. We zijn er weer.:hushed:

Dank voor de tip! Door al die Rolex-topics vergeet je dat je ook nog een leven voor de buis hebt. :crazy_face: Gelukkig kan ik opnieuw instarten. :+1:

3 likes

Je pensioen heeft je geen goed gedaan. :clown_face::tumbler_glass:

1 like

Omdat het nog niemand van de taalpolitie was opgevallen zal ik het maar doen: er ontbreekt een l op het einde:

‘Care for Comfort, Care for the Ocean’

AntiRoll is een roldemping systeem voor jachten groter dan 30 meter. Dankzij de unieke dubbelassige vinnen welke roteren tijdens het varen en een klappende beweging maken als het jacht stilligt, stabiliseert AntiRoll zowel onderweg als wanneer het jacht ten anker ligt zonder concessie te doen aan de prestatie in één van beide omstandigheden.

2 likes

Sigmund is voor de TAFKAP oplossing.

Dan is het gebruik van het horloge woord (Rolex) op dit forum niet meer nodig.
Ook dat andere horloge woord (Seiko) is overbodig.

TWFKAR of TWFKAS… hmmm, klinkt niet echt lekker. :wink:

2 likes

bedoel je niet TWFKAR?

ah te langzaam getypt…

2 likes