Antwerp_watch

Horloge verkocht aan Laurens, Prettige ervaring, komt zijn afspraken na, snel van betalen en gezellig over horloges gesproken. Samengevat goed zaken doen met Laurens, bedankt.@Antwerp_watch

Gr,

1 like

Bedankt voor de prettige deal Melvin! De GS is sinds gisteren niet meer van m’n pols geweest.

1 like

Horloge verkocht aan Laurens. Prima deal en komt afspraken na.
Bedankt Laurens :+1:t2:

1 like

Een toffe eerste ontmoeting met @Antwerp_watch gehad. Een enthousiaste en vriendelijke IWC liefhebber! Voor zover nog niet bekend, een absolute aanrader! Laurens, dank je wel.

1 like

Prachtige Oris over mogen nemen van @Antwerp_watch. Vriendelijke en snelle communicatie. Bedankt!

1 like

Prachtige IWC mogen overnemen van Laurens, zeer vriendelijk en behulpzaam in het contact en een gezellige middag gehad in Antwerpen. Het forum op z’n best!

1 like

Vlot en makkelijk verkocht aan Laurens! No worries met @Antwerp_watch :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Laurens @Antwerp_watch
Zeer sympathieke kerel, een aanrader.

Hamilton overgenomen van Laurens @Antwerp_watch. Snel in communiceren en versturen. Zeer goed verpakt en verzonden. Top gedaan! :+1:

1 like

Vandaag @Antwerp_watch aka Laurens op visite gehad die mijn CWC heeft overgenomen.
Het was erg gezellig vond ik, Laurens is een sympathieke Belg die ik een ieder kan aanraden!

Nogmaals dank Laurens voor de gezellige middag,
Groet, Frans

1 like

Hierbij ook een compliment voor @Antwerp_watch voor een vlotte deal, prettig contact en horloge als nieuw :+1:

1 like