Antwerpse politie waarschuwt: dieven gebruiken list om dure horloges te stelen: al meer dan 50 slachtoffers

Voor de bezoekers aan Antwerpen (of andere grote steden):

3 likes

De politie vraagt burgers ook om waakzaam te zijn als wildvreemden fysiek contact willen maken na een vriendelijk gesprek op straat.

@HanDavinci :joy:

1 like

Daarom gewoon dikke klatser dragen. Dan merk je het meteen als hij weg is. :grin:

Vanaf nu dus alleen nog maar horloges met bracelets of deployant sluiting dragen, probeer die maar eens ongemerkt bij iemand van de pols te halen.

Je kunt beter lekker in je mancave blijven zitten in plaats van de buitenwereld te verkennen. Niemand die het waagt om daar binnen te treden en de weg te vragen.

1 like

Haal die Swatch maar boven.

1 like

Waarom tag je mij hierin? Het enige wat ik wel eens tegen wildvreemden zeg, is dat ze een leuk bol bipsje hebben.

2 likes

Mijn beste,

Altijd goed om deze praktijken nog eens onder de aandacht te brengen!!
Een gewaarschuwd mens, telt immers voor twéé!!
Dank voor het delen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

4 likes

goed dat er mensen scherp zijn,
en ons erop attenderen,
bedankt voor het delen…

Gr Leon

1 like

Ik ga denk ik met de Kerst flink veel door 't Stad wandelen met mijn Tisell, kijken hoeveel ik er vang :smile_cat:

Dankje voor het delen!:+1::slight_smile:

Goed om dit soort zaken hier onder de aandacht te brengen :+1:

Een gelijksoortige ervaring las ik hier op het forum een tijd geleden ook. Dat was in Berlijn als ik me niet vergis.

Het lijkt me dat je in elke grote (toeristen)stad extra op je hoede moet zijn als je er met een duur horloge rondloopt. Mouwtje er toch maar overheen, helaas…