Antwoorden op een bericht

Oke, oke… dit is een hele domme vraag waarschijnlijk… ik ben nieuw hier, nu net een kleine week. Maar ik loop continu te rommelen met het antwoorden op een bericht.
Klinkt misschien raar, maar ik krijg het steeds niet voor elkaar om op een specifiek bericht te antwoorden, het antwoord komt steeds in het topic te staan, zonder dat je ziet waar ik op heb gereageerd. Ik gebruik de mobiele versie van de website op een iPhone.

Uiteraard druk ik op het pijltje bij het betreffende bericht.

Daarna tik ik het antwoord en druk op antwoorden.

Wat doe ik fout?

Je wil dit bovenstaande hebben? :innocent:

1 like

Sinds de laatste forum upgrade zie je het reageren op icoontje alleen als je niet op het laatste bericht reageert, je ziet dus geen verschil meer tussen reageren op en reageren in de draad. Als je nu op koekoeks post reageer onder de mijne zie je het.

Omdat koekoek iets heeft gezegd tussen jou en mij in zie je het icoontje.

Reageer je nu op mij zie je het niet. Reageer je op koekoek zie je het wel.

Ik los het voortaan op door een stukje te quoten.

1 like

Nee, quoten lukt mij wel. Al duurde dat ook even voor ik dat doorhad :joy:

Antwoord op dit bericht…

1 like

Ja, nu zie ik het goed:

1 like

Reactie 1 op je.

1 like

Reactie 2 op je.

Dit slaat ook nergens op eigenlijk :rofl:

Bij reactie 1 geen icoontje, bij 2 wel.

1 like

Dat komt omdat reactie één gelijk onder het bericht staat. Dan verschijnt het icoontje niet. Als je later antwoord, dus met berichten ertussen, verschijnt er wel een icoontje … althans, dat denk ik en klinkt best logisch. :beers:

1 like

Dat was ook precies mijn conclusie, inderdaad. Maar ik vind het wel verwarrend… omdat je kwijt raakt of iemand gewoon op de draad reageert of op iemand specifiek

3 likes

Sorry, maar ûh … reageer je nu op mij?

:joy:

1 like

Klinkt inderdaad wel logisch :+1:

Edit: en het werkt blijkbaar ook zo! Thx! Weer wat geleerd :blush:

Bedankt allemaal voor het meedenken :ok_hand: