Antwoorden op stukjes tekst

Ik zie heel vaak dat men antwoord op stukken tekst uit een bericht.

Dus het wordt als het ware gecopy-paste in een gekleurd balkje met daaronder dan het eigen antwoord

Dat wil ik ook wel kunnen :wink::ok_hand:t3:

1 like

De tekst die je wil citeren ingedrukt houden (smartphone) of met de rechter muisknop (pc) selecteren en vervolgens ‘citeren’ aanklikken.
Zoals in onderstaand voorbeeldje.

7 likes

Ik ook! :grin:

ik ook wel

Easy peasy, lemon squeezy

1 like

Haddegij het nou gevonden? Want @anon21944355 was de enige die hier iets bruikbaars over zei.

Hierover gesproken, soms zie ik

  • Een afbeelding mee-gequote
  • Een quote in een quote

Dat is mij nooit gelukt, al kan je het handmatig doen natuurlijk. Is er een makkelijke manier voor?

Ja het werkt

Uhhh?

1 like

image

image

It ain’t rocket science bro :sunglasses:

1 like

:roller_coaster:

2 likes

Er is veel honger in de wereld :joy:

2 likes

Dat zeg ik ook niet :stuck_out_tongue: maar je kan dus niet als iemand al een quote gebruikt, die quote en zijn reactie in 1x selecteren om te quoten toch?

Net als met die billenmevrouw?

2 likes

Afbeeldingen kan je niet citeren. In het geval van die billenmevrouw ook wel prettig. Het is mij nog nooit gelukt tenminste. :man_shrugging:

1 like

Eens. Dan moet je twee keer citeren.

Neen. Het snelste is om de link te kopiëren en te plakken in citaat, want hij is al doorgelinked of geüpload naar HF.

2 likes

Ah ja dat dacht ik al.

Teveel werk.

2 likes

FATC…als dit netjes onder jou ‘citaat’ verschijnt, dan is het gelukt en heb ik goed uitleg gekregen :slight_smile:

2 likes

Prachtig!! merci

zegt die Han die werkelijk Horlogeforum inademt :wink:
we gaan ons best doen jou niet teleur te stellen :smiley:

heb je netjes uitleg gekregen en probeer je het, krijg je meteen volgende melding NA het plaatsen van een citaat.

Badges / First Quote
First Quote
This badge is granted the first time you quote a post in your reply. Quoting relevant sections of earlier posts in your reply helps keep discussions connected together and on topic. The easiest way to quote is to highlight a section of a post, and then press any reply button. Quote generously!

ja…als je de uitleg krijgt nadat je het eindelijk onder de knie hebt :):rofl:

2 likes