AOPA Navitimer returns for 75th anniversary

Breitling has announced a partnership with AOPA to celebrate their 75th Anniversary. Breitling has a long history with the AOPA since 1954 when they adopted the Navitimer as their official timepiece. To celebrate this anniversary, Breitling has produced a 750-piece limited edition Navitimer AOPA exclusively for AOPA’s over 375,000 members.

AOPA members can customize their Navitimer on the caseback with their name and AOPA membership number by accessing a special “My Breitling Made to Measure” webpage through a link on the AOPA website.
http://www.aopa.org/Landing-Pages/breitling-aopa-navitimer

Wat vinden jullie er van?

Bah

op de navitimer prefereer ik n tijdloze “vintage” look. de rode elementen icm zwart zou ik wel stoer vinden op n superocean ofzo vinden, maar op dit model vind ik t n minder mooie match. daarnaast snap ik ook wat anderen tegen mijn 007 limited omega’s hebben. je moet er v t thema houden om t te waarderen op je klok. ik heb er geen klik mee, dus zo n logo doet me weinig. en esthetisch vind ik t veel minder mooi dan t kleine breitling logo.

dus wat mij betreft: -1

Vergelijk het (een) origineel met wat ze er nu van gemaakt hebben

Nogmaals ‘bah’

Ik vind het zelf "wel aardig’, maar zie het niet als vintage.
Dan had je het oude ontwerp moeten gebruiken met het nieuwe B01 movement.
Zelf wel lid van de AOPA, maar dan zou ik wellicht eerder kiezen voor bijvoorbeeld de limited editie (50 stuks) van de Spaanse Patrulla Aguila.
Zag deze bij William Wien staan.

De nieuwe 01 vind ik dan een veel meer klassiekere uitstraling hebben.

ReneJK Schreef:

Vergelijk het (een) origineel met wat ze er nu van
gemaakt hebben

Nogmaals ‘bah’

http://i215.photobucket.com/albums/cc152/Dracha_ph
otos/806%201962%20rene/IMG_7437.jpg

Volkomen gelijk, Rene ! Hier ook een (Belgische) bah !
Lijkt of er iets uitgemolken moet worden… :frowning:

Doet me een beetje denken aan de Blackbird die ook in alle geuren en kleuren gemaakt werd.

De laatste jaren brengt Breitling niet zo veel moois meer uit.
De B50 en de Emergency ca va nog wel, de Aerospace is ook ok, maar voor de rest…

Een mens zou voor minder naar Rolex overstappen :smiley: