Danny aka @ap_12 reageerde op één van mijn duizenden posts hier in het topic “wat had je vandaag willen dragen” met een kleine opmerking en een uur later hadden we al een deal voor een splinternieuwe Baltic MR01 voor list.
Communicatie en verzending ging perfect, dus dikke aanrader!
Vandaag een splinternieuwe Speedmaster overgenomen van Danny aka @ap_12 na een korte rit van Maastricht naar Heerlen samen met mijn vrouw ( het was datenight maar dan met een omweg ) bij Danny aangekomen, tot onze grote verbazing bleek dat onze vrouwen collega’s zijn. Terwijl onze dames meteen in een druk vrouwengesprek zaten waren wij even aan het beseffen hoe klein de wereld eigenlijk is. Danny liet mij meteen de Speedmaster zien en ik was meteen verkocht. Deal gesloten tijdens een lekker bakje koffie, nog wat gekletst over werk en horloges en toen verder met datenight. Nogmaals bedankt @ap_12 en als je in de buurt bent de koffie staat klaar!
was zeker gezellig Tommy,en idd hoe toevallig is het als je een horloge gaat kopen dat de vrouwen ook nog collega’s zijn
het contact was van het eerste berichtje tot aan de verkoop zeer prettig en kan Tommy ook zeker aanbevelen als koper of verkoper
heel veel plezier met je nieuwe aanwinst,en als we in de buurt zijn doen we zeker een bakkie koffie