AP, helaas geen echte

Graag zou ik uw deskundige advies willen of dit Audemars piguet een replica is of niet.
Ik heb er zelf niet veel verstand van maar zie op de achterkant geen serienummer.
Hoort dit er wel op te staan?
Hartelijk dank voor de reacties.

Oh dit weet ik!

Nep.

5 likes

Unlimited Turkish Beach XXL Kebab Liquid Diarrhea Edition. Nep dus.

Wat heeft u ervoor betaald of wat is de vraagprijs? Laat mij raden minder dan 100 euro?

10 likes

zoek eens naar een model die erop lijkt… oow wacht, dat gaat niet…

Automatic / Tourbillon staat er op de wijzerplaat van audemars piquet. Het is overduidelijk nep en verschrikkelijk slecht gemaakt. Normaal zou ik bij twijfel je vragen om gewoon naar de dealer te gaan maar niet in dit geval.

De AP RO Tourbillon werd voor het eerst geïntroduceerd begin jaren 90 en was alleen verkrijgbaar in Platinum. Later ook in staal en in de off-shore lijn. De Tourbillon is aan de voorzijde altijd zichtbaar.

Owww… twijfelgevalletje hoor🤔 wat vragen ze er voor?

Shift Delete dit topic en het horloge erachteraan.

Marktplaats?

Dit is hoe dan ook een fake AP!

Ok laat ik het netjes proberen uit te leggen.

Een echte AP RO Tourbillon kost ruim boven de €100.000. Als een dergelijk horloge voor minder dan dat bedrag aangeboden zouden worden dan zouden de alarmbellen al moeten gaan rinkelen, laat staan voor 3-cijferige getallen.
Als men denkt met dergelijke horloges een slag te kunnen slaan zonder daadwerkelijk veel verstand van horloges te hebben, staat men ver van deze wereld of men is vreselijk naïef.

Alle high end horlogemerken hebben een absurt hoog afwerkingsniveau wat men natuurlijk ook mag verwachten voor dat geld. Dit getoonde horloge heeft een dusdanig abominabel afwerking dat… ach ik denk dat het nu wel duidelijk is.

Ps. Welkom op het forum en lees vooral goed mee zodat je een hoop kunt leren. Kijk vooral ook goed in blauwe gedeelte en wellicht dat je daar een horloge tegenkomt dat je leuk lijkt. En hier op het forum kan je er vanuit gaan dat wel alles koosjer is :wink:

10 likes

Als er Piquet op staat is ie ook nep. Het is een mooi merk voor de gemiddelde Porsje- eigenaar, bedenk ik me net. :+1:

3 likes

Iedereen bedank voor z’n deskundige input.
Hij word mij voor €1000 aangeboden als veel gedragen oud model wat niet goed loopt. Bandje zag er ook oud en veel gedragen uit.
Ik kon idd geen vergelijkbare vinden en dacht dat het een goedkoop model van ze was.
Maar zo goedkoop😂

When it looks to good to be true it probably is…

Hahahaha…idd ja. Reed Nelson in Porsche…wist ik niet

Wtf…1000 euro…wat een gajes.

1 like

Welkom hier bij HF !
Maar is dit niet een beetje vragen naar de bekende weg?
Nepper de nep!!