Beste forumgenoten,
Een vriend van me heeft volgend horloge in een lade gevonden van z’n ouders.
Kunnen jullie me helpen naar echtheid toe, en mss wat meer info?
Groetjes. Jonas
Beste forumgenoten,
Een vriend van me heeft volgend horloge in een lade gevonden van z’n ouders.
Kunnen jullie me helpen naar echtheid toe, en mss wat meer info?
Groetjes. Jonas
Als ik die briljanten en graveringen zie zou ik zeggen echt, alleen niet een heel waardevol model.
Mij eerste idee was meteen nep
Maar lijkt toch aardig
Audemars Piguet Promesse
€ 3.497
https://chrono24.app/audemarspiguet/-67259st----ss---id25131169.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
In ieder geval zit het achterdeksel er 180 graden gedraaid op. Zal bij een batterijwissel gebeurd zijn.
Nog wat extra foto’s. Daarnet opgengedaan en batterijtje er uit gehaald zodat het niet zou uitlopen.
Ik zou bijna zeggen echt. Als het een fake is, dan is het geen ‘‘10 EUR looky looky brille Uhre Melone’’ kwaliteit.
Maar de ervaring leert, dat dit soort ‘‘gevonden in laatje’’ voor 99,99% van de tijd niet origineel zijn.
Heb je enig idee hoe die in dat laatje terecht komt? Wat zeggen zn ouders hoe ze eraan komen?
Deze is echt, uurwerk [ kaliber 608 ] is gebouwd bij JLC.
Eindelijk iemand met een horloge uit een lade dat klopt met het merk. Meestal zit er niet in wat erop staat.
Screenshot nemen. Dit gaan we de komende 10 jaar niet meer meemaken.
Do we have a winner?
Sterk. Ik vind het een gruwelijk lelijk ding maar dat gaat op voor de meeste APs, nooit gedacht dat die echt was. Is goed gedragen geweest precies, zeker een opknapbeurt waard nu!
Dit lijkt nep echt zo model dat je nooit ziet
Maar hij is real
Mooi uurwerk. Ik kende het model niet en natuurlijk denk je in eerste instantie aan nep, totdat ik het plaatje van het uurwerk zag. Hoewel ik dat caliber niet ken, zie je gewoon aan de afwerking dat dit een duurder quartz werkje is. Alleen al de afwerking van die schroeven (waarvan er wel wat beschadigd zijn zo te zien) zijn al bijzonder fraai.
Ik wil niet trollen ofzo, maar ik vind het echt een gedrocht om te zien. Het is wel mijn persoonlijke mening, maar ik hoop toch ook dat velen het met me eens zijn. Toch?
Vind het geen lelijk horloge, alleen vind ik de typografie (Eurostile achtig) totaal niet passen bij de subtiliteit van het horloge.
Wel tof dat het zo te zien een echte is als ik de anderen moet geloven, wist niet dat AP qua kast zulke kleine horloges had in die periode. Weer wat geleerd.
Ik niet in ieder geval. Is het eigenlijk een dames- of herenmodel? Zou het zelf nog wel durven dragen op een funky avond, maar niet voor dit geld.