AP Only (Deel 1)

Het is een dresswatch… eerlijke vergelijking met Rolex is dan een Cellini. Ik kan die code 11.59 wel waarderen als je hem afzet tegen bijv een Lange… fraai ontwerp wat wel echt vernieuwend is.

@Lucky-Luke gefeliciteerd met de rose! Erg mooi… eindelijk iemand die er gewoon schijt aan heeft en hem gewoon koopt :sunglasses::v:t2:

1 like

Heel mooi Henri…

1 like

Manman. Heerlijk!

1 like

Ik vind m gaaf hoor. Maar te groot. Wat is de diameter?

Ja dat ook want hij is 41mm en is van alles niks. Geen sport horloge, geen klassiek horloge door de aparte vormen geen dresswatch door het formaat en dikte.

1 like

Mooi mooi.

En geen jeuk meer :grinning:

26 likes

Pfff wat een gaaf ding, gefeliciteerd

1 like

En nog eens mooi!! Meer dan mooi! Prachtig!

1 like

Vind dit toch wel wat hebben

9 likes

42mm? Best leuk. Beetje groot

Ja echt te groot voor mijn polsen. Wel echt mooi.

Nee

Prachtig :+1:

Kleur wel lekker

Ik wil die rose ook wel ns in real life zien. Als er zo’n bbq aankomt, doe je me dan ff een berichtje @Lucky-Luke?

En voelde ook beter aan dan de Black Panther. En zat ook nog eens heeel lekker. Mocht ik nog eens wat overhebben dan mag die er wel komen ondanks de te forse maat.

1 like

Ja? Kan je je daarover heen zetten, die maat?
Dan liever de chrono van 38mm.

1 like

Die moet je wel via een boutique bemachtigen of via een AD die het wil regelen voor je. AP is wel een beetje kiezen voor een ‘‘voller’’ horloge.

Hij is wel erg fors inderdaad, jammer dat de 39mm mission impossible is.

1 like

Wtf? Hoe dan?

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at AP Only (Deel 2).