AP Only (Deel 1)

De meest zeldzame AP van het forum denk ik? :muscle:t2:

1 like

Inderdaad, ik zou anders nooit rust hebben.

Dat zou zomaar kunnen.

2 likes

Archief foto’s of hou je ons voor de gek dat deze weg was?

:point_up:

6 likes

Ik heb het even gemist denk ik; maar je AP is dus weg. Wat was de reden?

En wat heb je nu nog in de collectie?

Die had ik ook even gemist…
Vertel?

Hoop gezeik met de verzekering. Heb geen zin om elke week op en neer naar de bank te rijden. Ik heb wel meer te doen.
Wel jammer.

Dus nu nog 1, wel de DD natuurlijk.

7 likes

Wat een slecht verhaal, kudt man!

2 likes

Jammer dat zoiets de reden moet zijn om je collectie aan te gaan passen.

1 like

Ben deze week bij een AD langsgegaan waar ik sinds de zomer op een ‘lijst’ sta voor de 15500 Grey dial (‘lijst’ omdat ik niet weet hoe serieus ik dat kan nemen). Vertelde dat het sowieso niet dit jaar zou worden (wat ik ook niet verwachtte) maar ook volgend jaar zou een groot vraagteken zijn en ik zou eerder moeten denken aan ergens 2022. Kon wel janken. Het lijkt erop dat AP ook steeds lastiger wordt. Vind 2 jaar persoonlijk gewoon veel te lang (ben me bewust van Patek wachttijden) en ik neig er helaas naar om af te haken en voortaan maar casiotjes te dragen…

3 likes

Balen zeg @Jaegerr! Dat zou ik ook erg lang vinden.

Heb je al eens gekeken naar een gebruikte 15300? Die zijn 39mm maar drager groter. Met zwarte wijzerplaat zijn die nog best te vinden.

Voorbeeldje:

1 like

Knetters
Wat is de maat? En wat is je polsmaat?

Heb je al andere ADs geprobeerd?

1 like

Geen idee & niet mijn pols vriend

2 likes

Al geprobeerd bij de boutique in Parijs? Ik sta daar sinds een maand op de lijst voor de 15450 en 15202st. ETA is respectievelijk 1 jaar en 7 jaar.

:rofl:

4 likes

Nee nog niet, misschien later dit jaar eens kijken. Dank voor de tip

Sta bij meeste AD’s op de lijst. Gassan niet, die willen dat niet.

Dank voor de tip maar vind de 15500 toch meer mijn ding. Verschillen zijn niet bar groot, maar zijn er wel

1 like

Helemaal prima natuurlijk.

Hoe groot is je pols ongeveer?