@lasteraar, enlighten us!
Ik heb geen idee
37 kan niet. Die kleur is er niet. Is een vrij huidig ref zo te zien? Ik ben nog geen kenner van AP, maar dacht ik zo te zien.
krijg je bij rolex er toch ook niet standaard bij.
Ik heb eens gebeld voor een 1.5 schakel voor mijn DD.
Kosten tegen de 1k
tja
Lijkt wel plexi op deze foto.
Kan t niet gewoon een 15202 zijn? 39 mm
Denk dat je toch gelijk hebt, is 39mm
https://www.audemarspiguet.com/en/watch-collection/royal-oak/15202ST.OO.1240ST.01/
Kijk maar eens naar de video op de site
Logo op de zes, donkere datumschijf en geen secondewijzer. Kan alleen de 15202 zijn. Oude 15202 en 5402 hebben een witte datumschijf
Knettergek. Bij een day date is het nog goud. Zou er ook bij moeten zitten voor dat geld. Maar een apro is gewoon pisbakkenstaal. Dan helemaal!
Ik weet niet wat de 1.5 schakel van een AP kost normaal.
Ik heb de mijne gratis gekregen, top service
Dan is dit ook nog een mogelijkheid, van titaan met platina bezel en links. Slechts 250st. van gemaakt. Voorzien van “smoked blue” wijzerplaat.
Tja. Dit is een vintage AP he, ruim 20 jaar oud. Dus wat er ooit bij zat, geen idee. Vind het wel heel cool dat je gewoon bij AP nos een hele en een anderhalve schakel kunt bestellen en dat die binnen een paar weken geleverd worden!
Klopt. Zal wel een van de eerste anderhalve schakels van AP zijn. De nieuwe ziet er toch wel beter uit.
Is een beetje hetzelfde als bij de oude Rolex sluitingen (die gestanste met de zogenaamde looks van schakels)
Beetje net als Rolex vroeger, die hadden toch ook een afdruk van de band in hun sluiting gedrukt.
Haha je was me net voor.
Gelijke gedachte! Nu klopt het zeker!
Die is zeker anders!
En misschien wel mooier zelfs, de schakel dan.
Maar goed, deze hoort bij dit horloge wat betreft leeftijd. Op kastnummer door AP geleverd, NOS.
Ik vind het wel fijn dat het een kloppend onderdeel is!