AP Only (Deel 1)

Ik snap wat je bedoelt. Maar ik snap @Lucky-Luke ook. Ik heb dat ook, als er een horloge ligt dat ik amper draag, dan denk ik steeds aan verkoop. Mss beetje dom. Zo heb ik al dingen verkocht die ik beter had kunnen houden. Maar die dj is idd erg veelzijdig. Hoewel ik ook altijd een sub of dweller in collectie zou willen hebben.

1 like

Vind de band van de nautilus ook fraai maar die kan naar mijn idee niet tippen aan die van de ap. Echt wel één van de best afgewerkte banden ooit.

1 like

Dat geloof ik niet. Misschien dat een rolex wat logischer is als een daily maar een rolex is echt niet duurzamer/technisch beter dan een ap.

Rolex 3135 is denk ik wel eenvoudiger, steviger, dan een dunner en dus kwetsbaarder AP caliber.

Ik kan die vergelijking niet maken.

Statistische insignificantie om beide naast elkaar te leggen maar empirisch gezien liegen de stats van Rolex er niet om.

Gers apparaat. Welke dial wordt het?

1 like

Ik heb geen van 3 in levende lijve kunnen bekijken. Dus ik zal moeten kijken of de aangebodene kleur me bevalt. Blauw is zo goed als onverkrijgbaar begrijp ik. Dus zal wss grijs of wit zijn.

1 like

klopt wel hoor, AP band :ok_hand:

Hier ook, wil hem graag vervangen voor de sky.

Daar lig ik totaal niet wakker van, weg is weg.
Je kunt niet alles bewaren. En als je alles weg wil leggen ivm waarde stijging zie ik al helemaal niet zitten.
Kan ik beter wat extra werk aannemen.

Bij de 15300 had ik het gevoel van wel, maar va de 15400 zie ik daar inderdaad geen verschil in.
De 15500 heeft een nog iets dikkere band, voelt echt nog degelijker aan. Ook het nieuwe uurwerk schijnt erg goed te zijn. We gaan het zien op termijn.

Dit gaan we sws niet meer doen met welk horloge dan ook :see_no_evil:

6 likes

Alle 2 live gezien, en alle 2 geen verkeerde keuze.
Denk dat ik persoonlijk voor de witte zou gaan bij 37mm, oogt net iets groter

2 likes

Wit is erg geslaagd op dat model. Zwarte plaat kies je dan lekker bij een Rolex.

Heb je helemaal gelijk in! Bedoel dat ook meer in de zin van “spijt” omdat ik t liever gewoon nog gehad had. Maar je zegt t al: je kunt niet alles bewaren. En t moet wel gedragen worden.

1 like

Dat is dan wel weer zuur als je iets verkoopt en een jaar later weer wil hebben, en dan + 2 a 3k :see_no_evil:
Denk af en toe nog wel aan de rose gmt, maar dan denk ik weer, ik heb hem niet voor niets weg gedaan.

3 likes

Dit is wel cool

16 likes

6 likes

Beetje klein nie ?
36mm denk ik, of 34

Ben wel blij met mijn 1.5 schakel, zit nu Top :ok_hand:

6 likes

Snap ik helemaal!
Hier een anderhalve schakel in bestelling, zou er bijna moeten zijn…
Ben benieuwd!

Ik denk gewoon 39?

2 weekjes, nu zit ie pas zoals het hoort.
Verschil is minimaal, maar kwa draagcomfort :ok_hand:

1 like

Absurd dat je zo’n 1,5 schakel er niet standaard bij krijgt toch?

geloof er niks van. Max 36