Te veel gezeik met de verzekering
ligt aan zijn naam
betekent niet voor niets k*t
De stardial van de code 11.59 is fantastisch. Alle modellen bij AP in Le Brassus mogen bekijken. Pre Corona.
Zou ikgraag eens heen gaan, zou de 15210or wel live willen zien
Was een grapje eh vandaar de smiley
Een lachende smiley zou ik dan willen zien. Deze
Wat dan? Ging die fors omhoog met dit topstuk in huis?
Moest te veel aanpassingen aan mijn huis gaan doen om de boel te verzekeren. Echt geen zin in
Pipa kopen geen optie?
Nee dat zou ik er ook niet voor over hebben man… pfff
Ik snap jou.
Daarom heb ik die Rembrandt ook niet in huis gehangen. Deden ze ook moeilijk over.
Had je eigenlijk wel ff van tevoren moeten uitzoeken man… of heb je er niet op verloren?
Is dat belangrijk ?
Of jij erop verliest is voor mij niet belangrijk hoor
Voor mijzelf zou ik er wel van balen
Ikke totaal niet, interesseert mij geen bal of ze nu zakken of stijgen. Ik heb ze voor mijn plezier. Als je denk dat je wat kunt verdienen aan horloges lijkt het mij verstandiger om wat meer of anders te gaan werken, zet meer zoden aan de dijk.
Alles in het leven kost geld, ook horloges.
Uitzonderingen daar gelaten. Als je het moet hebben van die paar honderd euro kun je beter niet meer uit gaan eten of dagje naar de efteling gaan.
Dus dat gezeik over horloges en waarde heb ik helmaal niks mee.
Zo, ik ga naar de slager
Kalm maar😄
Smakelijk!
Dan moet je toch eens goed gaan nadenken over de dingen die belangrijk zijn in het leven.
Want balen van waardevermindering op een luxeproduct, is helemaal niet belangrijk.
Zo is dat, geld stinkt!
Dit is opzichzelf een punt waarmee ik het eens ben hoor. En ik ben ook totaal niet bang voor waardevermindering van mijn horloges… Er zwerven hier op het forum nog wel fotos van een complete woningrenovatie icm Rolex Seadwellert rond. En mijn meest recente aankoop is een Bvlgari afschrijvingskanon wat niemand wil hebben, maar wat maakt dat uit als je m leuk vindt. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik het zonde vindt dat je ‘m kwijt bent door zoiets stoms als die verzekeringskwestie. Je wilde ‘m zo graag hebben. Als je er dan ook nog op toe legt zou me dubbel zo bittere nasmaak geven