Hoe leuk is dit?
Beter dan televisie kijken!
Zijn gewoon gave dingen, en echt top gemaakt.
Om de pols is nóg gaver!
En je hebt er ook eigelijk niks aan, heb er hier ook 1 staan, gebruik dat ding nooit.
Maar als er ooit een x deze komt is ie wel weer handig
Yep, die wil je niet telkens opnieuw instellen.
Daarom zit daar standaard een opbergdoos met ingebouwde winder bij!
Vanaf minuut 15 de box.
die is echt vet
Ge-wel-dig
Is mij denk iets te druk eerlijk gezegd. Zou eerder kiezen voor alleen een moonphase (als dat er is)
Dat ziet er fraai uit
Het siert je dat je dat ding gewoon draagt👍
Edit: Oh ik las het ironisch, maar het is gewoon een haartje rechts op de lug.
Heerlijk altijd om die weg te wrijven trouwens.
Secondenwijzer.
Idd, maar ik draag hem ook zonder zorgen.
Aleen als ik denk mij te moeten bemoeien met het personeel doe ik hem wel in de auto af.
Paar x net goed gegaan
Omdat je je personeel een paar tikke gaat geven?
Haha, dat mag weer niet, zou voor sommige een corrigerende tik mischien af en toe beter zijn. Maar dan krijg ik echt gedoe
Heb er een paar bij lopen met een rugzakje, speciaal aangenomen omdat ik vind dat die net zo goed een kans verdienen. En geloof mij maar dat deze jongens erg goed kunnen werken, en altijd optijd.
Ben er blij mee
Maar ze hebben wel een stukje begeleiding nodig, en dat doe ik met liefde en plezier.
Top van je. Met een beetje goede begeleiding kunnen een hoop goed terecht komen
Op zo’n complicatie zou je toch minimaal een secondewijzer verwachten.
Dit is zo’n gaaf horloge. Paar jaar geleden moest ik er niks van hebben. Toch mooi hoe smaak verandert. En gevalletje van “in t echt” moeten zien. Die band vind ik piece of art. En shiny rehaut👌🏻 Enige nadeel is krassen. Dat is gewoon lastig.
Dat is toch wel echt een vereiste, moet iets zien bewegen
Ook zo blij mee.
Klopt, mijn intresse is ook totaal veranderd. Denk dat er wel een x een tijd komt dat er een geel of rose gouden bij komt.
Vind dat echt 100% meevallen, doe er wel iets voorzichtiger mee.
Kleine haar krasjes hou je echt niet tegen. Maar wel uitkijken met stoten, alles is erg scherp afgewerkt.