Nee, oogt soms donker met weinig licht erop.
Beetje premium betalen en je draagt hem dit weekend nog!
Dacht al… mooi hoor!
Welk model is dit? Ben er nog niet helemaal in thuis, deze heeft geen secondewijzer, is het een 15.202?
Ja, geen secondewijzer en het AP logo op 6 uur is de 15202 in de anniversary versie na het 40 jarig bestaan van de 5402.
Heerlijk ook die achterkant.
Dubbel plezier voor het geld!
Idd leuk om te zien, ik zou er nooit een horloge om kopen.
Snap dat rolex er niet aan begint. Weinig meer waarde voor mij.
Voor mij juist wel. Ik vind t heel gaaf.
Even update van de zoektocht. Vorige week met AD contact gehad over 15500, gaven aan dat ze 3 van de 4 kunnen leveren. De blauwe dus niet, die is exclusief voor de Boutiques.
Een vraag die ik niet aan hen wilde stellen, maar wel graag hier: In hoeverre is het mogelijk om een dial te wisselen voor een blauwe?
Ben benieuwd!
Ik denk niet
De kans dat een boutique je alleen een blauwe wijzerplaat verkoopt lijkt mij nihil.
Klopt ook niet met je papieren dan, laatste cijver is anders.
Ik zou dan de zwarte of grijze kopen, of alle 2
Frappant, ik sta bij zowat alle AD´s op de ´lijst´ voor een niet-blauwe. Nog niet gebeld.
Heb je er al 1 kunnen passen, een 15500?
@Jaegerr; ze hebben niet gezegd dat 'ie klaar ligt zo te zien.
Ze zouden hem kunnen leveren, maar wanneer is niet gezegd zo te lezen?
Opzich vind ik die papieren niet heel erg, die zie ik niet, die blauwe plaat wel
Kijk met een schuin oog naar een chrono, de “beast’ is gaaf, maar weer boutique exclusive, als ik hem al kan hebben op mijn polsen.
Eerst maar een zwarte 15500, als die bevalt kan er altijd nog een ander bij in de toekomst.
Snap ik, maar is er geen handel in? En mag een AD die dan wisselen of wordt daar net zo spastisch over gedaan als bij Rolex?
Hoe lang al ?
Ze kunnen er wel 10 leveren, maar ja dan heb je nog niks
Ben blij dat ik de zwarte heb
Klopt. Eerst maar eens de maat passen en de kleur bepalen.
Zit nog in de oriëntatiefase.
Vind alle kleuren mooi. Blauw is zeldzaamst, dus begerenswaardig. Gek is dat toch