AP Only (Deel 1)

Niet zo lang, maandje of 4 maar dacht dat ze er gewoon zijn, vandaar mijn verbazing. Leverbaar en op voorraad zijn twee verschillende dingen heb ik weer geleerd :smiley:

1 like

Klopt helemaal, maar ik vind mij zwarte een top plaat hebben.
Als ik ooit ga upgraden naar een rosegouden. En ik heb de keus blauw of zwart, dan ga ik zeker voor de zwarte plaat.

2 likes

bij roségoud vind ik zwart ook mooier

1 like

Geelgoud is twijfel, maar neig ik ook naar zwart

1 like

Maar een gouden AP is niet voor elke dag draagbaar. En als je al bang bent voor een krasje of buts in een stalen kun je maar beter niet aan een gouden beginnen :smiley:

Haha, ja waren hun bewoordingen. Het ging er om dat die blauwe helaas niet leverbaar is voor de AD, maar de andere drie wel. Hoe wat en wanneer hoor ik dus nog, eerst passen.

Welke kleur wil jij graag?

Ik zit dat te lezen, heb nog niet in de gaten dat je mn tekst heb vernacheld, en denk: huh?!! Hoe heb ik dat kunnen typen. Dan valt pas t kwartje…:roll_eyes::smile:

2 likes

Van de 3 “normale” kleuren vind ik grijs het leukste. Wit op een tweede plek (en zou ik ook nemen). Zwart is niet helemaal mijn ding. Blauw is onmogelijk dus daar wil ik het niet eens over hebben.

1 like

Ik zie zelden losse AP platen voorbij komen. Soms zie je nog een oudere 15202 met een witte plaat en een iets mooiere plaat in het horloge.

Ik vermoed dat zij al veel langer geleden moeilijk zijn gaan doen met het uitleveren van losse onderdelen.

1 like

Ik zag een blauwe te koop full set, incl de originele witte plaat die er oorspronkelijk in zat. Was inderdaad flinke discount tov blauw vanwege

Dat bracht mij op het idee. Maar nooit los gezien inderdaad. Dat “modden” gaat ook een beetje tegen mijn principes in eigenlijk.

1 like

image

Ik kies voor blauw. Dat is echt hang-'m-uut-de-broek-materiaal.

Met als toevoeging dat ik het AP rosegoud eerder oranje vind. :carrot: Patek en Rolex doen het beter.

6 likes

Snel gemaakt, slechte foto’s.
Wel heel tof irl…

14 likes

Jaaaaah! Koop dan!

1 like

60k O_O

1 like

Neh, dan wil ik een secondewijzer. :sunglasses:

1 like

Hoe bedoel je? Handel voor de dealer of als in grijze handel?

Die krijg je er wel 1 los bij voor dat geld denk ik :joy:

2 likes

Grijs. Net als racing dail Daytona bijvoorbeeld.

1 like

Is ook boutique exclusive toch? Wel een beetje rare AP boutique zo te zien :face_with_monocle:

Is de extra thin, en die is volgens mij alleen boutique only