AP Only (Deel 1)

Niet zo snel mannen.

Misschien vindt @JanHendrik de 41mm wel net iets te groot. Kijken is niet altijd kopen…

Intussen stijgt de spanning :grin:

2 likes

Indien wel, is het mooi snel! :smiley:

2 likes

Kopen die AP :ok_hand:

Welke ref kun je ophalen.
Deze :point_down: ?

5 likes

Ik vind de AP wel echt een gelegenheids horloge. Komt dan nu erg slecht uit in deze corona tijd :sob:
Ligt daarom al bijna een week bij de bank in de kluis. En die is nu ook nog maar 3 dagen per week open :sob:
Kluisje erbij was verzekerings technische de beste oplossing. Incl standaard verzekering. Maar het grootste nadeel is toch wel de afstand :sob:

2 likes

Nee, beetje druk kan pas van het weekend. Ik was er zondag nog voor de LV notabene. Toen zeiden ze nog als grapje, “tot volgende week”. Gaat om de 15.500, 41mm inderdaad. Hou mezelf ook nog voor dat het slechts om oriënteren gaat :sweat_smile:

2 likes

Mooi :ok_hand:

Die ga je toch wel gewoon kopen ? Anders kom ik wel :grinning:

Die is wel voor meer te verzekeren zonder al te veel gekke aanpassingen

Dat is idd klote.

:see_no_evil:

En heb je hem al ?

Nee nog niet.

Waarom niet ?

Beetje druk zakelijk en privé. Deze week nieuwe ronde nieuwe kansen. Jullie zien hem wel verschijnen.

Mooi, hebben ze hier op het forum toch nog een 15500 zwarte te bekijken. De mijne gaat eruit :wink:

Echt? Waarom?

Ik ga een 126715chnr halen. Ook leuk

6 likes

:sob:

:partying_face:

1 like

Uiteindelijk wil je toch een Rolex :sweat_smile:

Ik twijfel nog steeds merk ik, bij de laatste bestellingen lag ik in m’n slaapzak voor de deur.

2 likes

Tja het is geen brood wat je koopt. Dus zou er wel even goed overna denken voordat je hem gaat halen. Maar aan de andere kant ben je hem ook zo weer kwijt.

Ik krijg af en toe nog steeds uitslag. Dus coaten of weg ermee

Meen je dit serieus? In je slaapzak voor de deur van een AD?

Nee, bij wijze van spreken. Wel alles uit je handen laten vallen en trappen naar de AD. Of in ieder geval actief schuiven in je agenda om snel op te halen. Dat bedoel ik :innocent:

Heb niet eens een slaapzak nu ik er over nadenk…

1 like

Ik hoor het al, die ga je niet halen :grimacing:

Die grens ben ik al lang voorbij. Maar snap je wel hoor. Slaat eigelijk ook nergens op die hele dure horloges.
Maar ik vind hem zo gaaf.

5 likes

Ik zou deze keuze eens heroverwegen :wink: