AP Only (Deel 1)

Ik weet er weinig van maar begreep dat salmon net als blue wijzerplaten boutique exclusives zijn.

Dus die liggen op de Koningsallee of Rue Royale.

1 like

Dit model zit volgens mij niet eens meer in de collectie. Zou een paar “gerenommeerde” handelaren wereldwijd een berichtje sturen.

2 likes

Duur om te servicen :stuck_out_tongue:

Toch weer deze?

1 van mijn absolute favorieten :heart_eyes:

1 like

Mooi ding

2 likes

Gaaf ding. Maar die datum. Brrr.

En prima prijs voor een stalen horloge. Ik zou dan toch echt voor goud gaan.

1 like

Mooi. En wat vind je ervan ?

1 like

Erg mooi horloge! Prachtige afwerking, echt heel ander niveau dan Rolex.

Maar twijfel wel of dit horloge bij mij past, wel erg veel wrist présence. Ik heb hem (nog) even laten liggen.

5 likes

Staat je in ieder geval erg goed! Prachtig horloge.
Maar hoe werkt dat dan, houden ze hem nog voor je vast? Want dit model is behoorlijk populair toch?

Schitterend!

Weg is weg inderdaad maar dan komt ie wel weer. Heeft geen absolute haast.

Daar heb je 100% gelijk in. Valt zeker net zoveel op dan een geelgouden DD.
Die band die schitterend als een dolle. Ik draag hem ook bijna nooit. Ligt nu voor een tijdje bij DNK :see_no_evil:
Daarom ook mijn twijfels om de AP weg te doen en een 126715CHNR te gaan halen.

afbeelding

Onwijs. Wel dik, maar niet altijd. Ik draag mijn horloge gewoon iedere dag bij elke gelegenheid en wil niet per dag moet kiezen en naar DNK rijden.

2 likes

Opzich kan een wat ouder model dan ook een optie zijn. Die zijn al wat meer versleten, vaak iets kleiner en minder glimmend ook. Indices glimmen minder, plaat ook, band en kast ook. Bovendien goedkoper. Zoiets:

Wel iets kleiner model

2 likes

:see_no_evil:

1cm valt toch wel mee :wink:

Waar heb je deze gepast ? Normaal gaan die plastic bezel beschermingen er pas af als je betaald hebt.

Als ik ooit een AP aanschaf is het de volgende:

5 likes

Maar ik denk dat de wijzerplaat 33 is maar het model zelf misschien iets groter? Als ie wat groter is, en draagt door intergrated bracelet sowieso iets groter, zou het een oplossing kunnen zijn als tegenhanger voor die grote glimmende nieuwe toch :slight_smile:

dan ben je denk ik de enige hier :stuck_out_tongue:

Mooi maar 39mm is prima. Dit oogt erg groot.

1 like