AP Only (Deel 1)

u bent een rapper?

2 likes

Dat vond ik ook. Maar mischien vertekend het. Ze zijn sowieso niet voor de kleine pols.

Voor mij is ie prima.

7 likes

AP valt zowiezo groot of je nou de ro of de roo serie pakt :frowning_face:

Welkom dan op HF, RapperRoy

1 like

Vind ik ook. Wel even van afstandje in spiegel gekeken, dan kan het wel. Polsen zijn weliswaar 18cm maar verder ben ik een grote vent. Hij mag ook wel wat groter zijn/ogen, past wel bij type horloge.

Vind hem met name erg “in your face’”.

Bovendien zou het dan 37mm worden want 39mm is alleen de boutique edition (jumbo extra thin)

1 like

Het is wel heel erg met de vooroordelen hier :joy: Ik zie het meer als “diamonds are forever” :sunglasses:

En misschien pas ik mijn nickname wel aan naar RapperRoy😁

2 likes

kuch 39mm is subtieler kuch

die zijn trouwens ook iets dunner (15300st is 1mm dunner, de 15202st 2mm dunner)

1 like

Jajaja I know… Heb je wel gelijk in. Maar daar is niet aan te komen, tenminste niet nieuw :grimacing:

1 like

Je hebt er geen bal aan. Toch is het leuk om te zien dat een paar wieltjes wat rond draaien.

13 likes

Pas het anders aan naar: Seikoverzamelaar.
Benieuwd naar je verzameling! :smirk:
*in een ander topic weliswaar aub.

Bovendien zie je daar zuiverder goud dan je ooit op een Rolex zult zien, nl. een 22 karaat rotor. :grinning:

2 likes

Blijft zo mooi…

18 likes

Fondation :heart_eyes:

1 like

Wat een schoonheid👍🏼! Topper!

1 like

Waarom maakt AP alleen bezelschroeven in witgoud en niet in roségoud? Is daar verschil in sterkte? Weet iemand het hier?

7 likes

Geen idee. Maarrr. NA?

Nee, maar hij is wel gaaf hè!
Alleen die schroefjes…:thinking:
Plaatje van internet.

1 like

Hij is heel gaaf. Tikkie groot misschien, maar wel een klatser. Maar inderdaad, die schroefjes…

Denk dat dat puur design is. (Misschien is het ook wel gemak om maar één schroefsoort te hoeven produceren)
Maar waarschijnlijk gewoon een esthetische keuze om dat contrast te voeren. Op zich vind ik het ook nog wel gaan bij de zwarte wijzerplaat.

1 like

Het is een keuze. Maar is het een goede keuze?
Slecht voor mensen met ocdc…