AP Only (Deel 1)

Zeer nice, welke ref was dit ?

1 like

Te mooi! Als ik hem elke dag had gedragen en een goede kras op dat geborstelde goud had gepakt zou voor mij de lol er snel af zijn.

14700BA. Transitiemodel tussen de 4 digit en de 14790, als ik het goed heb.

6 likes

Krasbestendigheid is wel een ding bij deze AP’s voor velen. Zeker bij zo’n gouden. Maar hij is wel echt mooi.

1 like

Daarom ben ik zo bljj dat mijn AP al zichtbaar een leven achter de rug heeft. Ik kan deze gewoon zorgeloos dragen!

9 likes

dat is zeker een strakke bak :ok_hand:

Ja, dat kun je gewoon niet jaren dragen en mooi houden. Een Nautilus of Aquanaut zou voor mij ook om zeep zijn bij de eerste kras op de bezel.

2 likes

Heb je dat niet ook bij de OysterQuartz van je dan?
Die is toch ook helemaal perfect bij jou teruggekomen en heeft een toch wel vergelijkbare vorm?

2 likes

Ja.

Zeker wel, die ligt hier voor de sier. Zondagmiddaghorloge.

3 likes

Ook lekker toch? Fijn om een beetje te kunnen wisselen! En hij loopt tenminste door. :grinning:

1 like

Haha ja, door de OQ ben ik pro kwartshorloges, het is zo makkelijk dat ze altijd op tijd staan.

1 like

@Lucky-Luke Wat zijn jouw ervaringen met krasgevoeligheid ?

1 like

Sowieso krasgevoeliger. Maar ik had het erger verwacht. Heb er ook al wel een paar puntjes en krasjes opzitten.
Maar mijn rolex draag ik een stuk meer onbezorgd. En alles kan weer hersteld worden natuurlijk. Kijk de jubilee of president band zie je bijna niks op ivm met de rondingen. Die rondingen zijn ver te zoeken bij een AP.

1 like

iemand wel eens een 33 of 34 mm royal oak om gehad als man ?

@Ronald

1 like

De AP niet in bezit helaas maar wel meerdere pas sessies gedaan.

De 33MM is echt voor de dames.
Op mijn soepstengel pols van +/- 16.5 was de band op volle lengte strak om de pols.
Erg smalle band ook.

De 34MM is een compleet ander horloge.
Langere maar vooral bredere band.
Kast een stukje dikker en oogt echt groter.
En natuurlijk het prachtige kaliber ipv quartz.

Deze foto zegt alles

Links de Rolex OP in 34MM… :smile:
Wat een verschil.

Heb je een pols van 16 tot max 17MM.
34MM AP all the way!

4 likes

Confirmed op de website van schaap citroen!

1 like

Bij S&C is de 15500st nu in 2 prijzen leverbaar, 23,3 en 22,2k. Foutje? Bedankt!

Oke, oude prijs 22,2k, en nieuwe prijs 23,3k. Prijsverhoging dus 5%.

In Duitsland is dit 7 dagen geleden gedaan.

1 like

Alles krast alleen valt het bij een AP en Patek meer op. Helemaal omdat je je scheel betaalt voor het design en de afwerking.

Blijft gewoon prachtig

10 likes

En dit is geen

Maar de 15400 die niet meer gemaakt wordt :joy:

6 likes

Warempel! :joy::joy::joy:

3 likes