Ik weet niks. Ik vind het wel zonde dat de schroef door het facet gaat aan de bovenkant en door de bodem gaat aan de onderkant, maar dat ziet iedereen natuurlijk.
Vind ik juist gaaf aan de RO.
Oke, dat lieg ik. Ik zie een polijstpoging om van te janken. Godsamme, wat zijn die facetten scheef geslepen @Robsfavorites. Dat is niet door AP gedaan.
Dit wel:
Zie ook het verschil in hoever de schroeven boven de bezel uitsteken. Deze horen onder de rand te vallen. Vaak gepolijst dus. Bij de oude van Han is dat veel beter.
Bij de 15500 zitten de schroeven niet meer zo diep. Dus eerder een nieuwe bezel nodig
En die 3k onderhoud elke 6 jaar loopt mooi mee met de prijsstijging, en dus mooi spaarcentjes
Scherp gezien!
Ik zou deze bekijken
Thanks voor de tip, kwaliteit is mooi. Maar die diamanten spreken me niet zo aan, grijze plaat is ook mooier wat mij betreft.
En geen full set
@Robsfavorites ik heb twee 36mm APRO gehad in staal en geel goud (die geel gouden hierboven die Han post is mijn ex). Kwa formaat is het zeker goed te doen, ook op 18cm pols.
Echter het horloge wat je hebt gestuurd is tering lelijk gepolijst. Lekker weg lopen en door blijven zoeken naar een goed exemplaar. Zo zagen de mijne eruit.
Quarantaine Watch.
Ik mag weer naar buiten. Mijn vrouw klachtenvrij. Ik deze week 2 x getest. Kinderen getest.
Net laatste uitslag binnen gekregen. Negatief
Super! En weer doorrrr!! Op naar de slager en visboer.
Ik zit ook stiekem te kijken naar zn 36MM RO…
wat doen die tegenwoordig in degenlijke staat?
Ik had die van mij al tijdje geleden nog gunstig gekocht. Ligt ook heel erg aan de referentie maar gemiddeld tussen de 16k en 18k voor een degelijke.
Met AP moet je niet zeuren over de prijs. Kopen wat je mooi vindt.
Haha nouja… dat eeuwige gelul over prijzen dat doen we al lekker bij Rolex. Vind dit een heerlijk topic.