Ben ik met je eens. De kleur blauw is volgens mij wel hetzelfde. Dit is op elke foto weer anders maar ik heb ze beide tegelijk in de hand gehad bij de bestelling en zag zo geen verschil.
Wat wel verschillend is, is de tapisserie wijzerplaat. De 15202 heeft de “petite tapisserie” en de 15500 (net als de 15400 en 15300) de “grande tapisserie” wijzerplaat.
@Fate_Amenable_To_Change probeert andere AP’s dan de RO in beeld te krijgen. Er wordt één post van 2000 berichten terug in herinnering geroepen. Ennnnnn. vervolgens is het weer RO only. AP is een one hit wonder geworden. En one hit wonders zijn kwetsbaar voor trends…
Ik doe @Fate_Amenable_To_Change maar even een plezier. Not my wrist, wel mijn watch. Van de week haal ik hem weer uit de kluis en schrijf ik misschien zelfs een NA topic
Ik kijk even naar de pols, en er schiet me zo een antwoord te binnen, maar de goede omgangsvormen dictereen dat ik dat antwoord niet in dit topic geef.
Ik vind de 34 & 37mm ook te hoog op de pols liggen waardoor je toch teveel de dames-look krijgt.
41mm vind ik qua model het mooist. Maar voor mijn pols aan de grens van belachelijkheid