Kijk dan
Door de smalle(re) band heb je het horloge wat dan zo ‘overblijft’ op de pols.
De bredere varianten pakken de pols meer beet en dan wordt het een geheel. Vind ik wat mooier.
Moneyshot overigens.
Kijk dan
Door de smalle(re) band heb je het horloge wat dan zo ‘overblijft’ op de pols.
De bredere varianten pakken de pols meer beet en dan wordt het een geheel. Vind ik wat mooier.
Moneyshot overigens.
Beetje rond bellen. Mischien heeft een werknemer er 1 om die je kunt passen
Dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Er zijn winkels, ik denk de boutique‘s die ze wel op voorraad hebben om te passen. Die kun je dan natuurlijk niet kopen.
En er lagen bij Rolex dacht ik ook dummy’s in de vitrine. Die kun je dan ook passen.
Ik adviseer je wat AD‘s te bellen en puur de wens te uiten dat je wilt passen, en nog niet kopen.
Ik heb na een lang en goed gesprek mij op de wachtlijst kunnen laten plaatsen voor een 39mm AP in het wit, of in het zwart. ( blauw was onmogelijk )
Het jaren wachten kan beginnen
Hoe dan? Die is toch niet in die kleuren?
De 15450 vermoed ik
Die 37mm staal kan in wit en grijs. Zwart alleen met glimmers in de bezel.
Dat is de 41mm 15500st
Mooi dat je op de “lijst “ staat ! Maar vraag me idd af welke uitvoering/kleur de AD dan bedoeld in 39 mm …
je kiest de foto er wel voor uit zeg.
In het echie is het gewoon echt een goed ontworpen maat.
De balans tussen dikte/breedte is bij de grotere modellen wel ietsjus beter, logisch ook.
Ik was gisteren nog bij de AD.
Wachten op de AP kan lang duren.
0,0 duidelijkheid.
Wel iets leuks van Rolex kunnen lospeuteren.
🥲
15300 is toch 39mm of vergis ik me nu?
Ja dat klopt, maar die is al een paar jaar uit productie.
ja klopt idd
Jaren wachten is idd waarschijnlijk wel aan de orde. Sta zelf al sinds de zomer van 2020 op een lijst voor 15500 grey dial, maar nog niks gehoord. Na bezoek van AD werd me verteld dat ik de 2de ´in de rij´ was. Ik reken op zn vroegst in 2022. Absurd…
De jaren gaan automatisch voorbij dus ik hoor het vanzelf wel
Ohh man, wat een perfect horloge.
Word er sjagrijnig van.
Kan t niet helpen. Zit er een jaar op te wachten. Maar zie t maar zo niet gebeuren dat ik hem ga krijgen.