AP Only (Deel 1)

Hoe werkt dit?

Schitterend. Welk ref nr is dit als ik mag vragen?

Apje “Toolwatch”, op internet www.toolwatch.io

15500st

De perfecte one-piece collectie…

Deze ook

13 likes

Lijkt net goud zo.
Zou ook wel heel gaaf zijn!

2 likes

Wel lekker makkelijk, alles verkopen voor 1 nieuwe piece. Hoef ik in elk geval de komende 10 jaar nergens over na te denken :sweat_smile:

3 likes

Ben bang dat het zo niet werkt. :joy:

2 likes

De komende 10 weken komt meer in de buurt wss :joy:

2 likes

Blijft toch wel heel mooi :heart_eyes:

9 likes

Absoluut!

:100: punten!

1 like

Thanks Henk , en ik vind de open caseback ook heel gaaf; hadden ze m.i. ook met de XX400/XX500 serie kunnen doen ..

Edit; hebben ze ook gedaan !

1 like

Audemars Piguet Royal Oak Jumbo Extra-Thin 15202ST

Geen screw-drown crown, dat kan nog want het is tenslotte ook geen duiker. Maar geen quick-set voor de datum? Toen viel mijn mond wel open. :neutral_face:

3 likes

Alles dumpen om het zo dun mogelijk te maken :v:t2:

4 likes

Tja, wat verwacht je van een in 1967 door JLC ontwikkeld uurwerk wat sindsdien ongewijzigd wordt gebruikt.
Als je iconisch wilt, dan is dit de juiste, en moet je de vele beperkingen voor lief nemen.
Leuk om te hebben, maar zeker geen daily.
Net zoiets als een BMW 3.0CSL uit dezelfde beginjaren als de RO, of nu een nieuwe BMW M8.

Leuke video en zeer zinvol om te kijken mocht je overwegen een 15202 te willen bezitten.

Niks gedumpt. Het zat er gewoon nooit in. :grinning:

2 likes

Waarom zou je als hoogwaardig Zwitsers horlogemerk niet blijven innoveren maar een uurwerk van 50 jaar geleden erin knallen? Maar zo te horen vind jij dat minder raar dan ik. :ok_hand:

1 like

O dat doen ze zeker wel hoor.
In mijn 15500 zit een zeer modern uurwerk met 70 uur gangreserve, schroefkroon en snelle datum verstelling.
Ik hoef ook geen iconische, ik wil een moderne binnenkant.
Beetje het Singer Porsche idee.

Dit caliber zit ook in de nieuwste CODE11.59 modellen van AP

3 likes

10 likes

Je kan van 22:00 naar 02:00 draaien. Niet echt quick maar je bent er wel redelijk snel. Oude rolexen kunnen dat niet en daar draai je je wel suf

2 likes