AP Only (Deel 1)

Dan wil ik ze sowieso niet. Geef ik liever @Bauhaus 21k.
Toch ?
Of ook geen full set ?

Ja dat is natuurlijk ook nog een dingetje. Kan er 1 kopen voor 23k met nieuwe ap service. Dus als je er 1 van ongeveer 10 jaar oud koopt, reken er dan nog maar min 2k bij.

Allebei zwart toch?

Die eerste is er niet best aan toe.

Die tweede lijkt netjes, maar de foto’s zijn niet scherp genoeg om te kunnen beoordelen of dit door AP zelf is gedaan.

Mijn full service door AP kostte ruim 1.700,- vorig jaar.

Mijn 15300 heeft ook alleen doos, AP service papieren en een AP certificaat van echtheid. Die laatste twee samen is voor mij genoeg. Originele papieren erbij is nog leuker maar ook nog duurder. Ik vond “blauw” belangrijker. Dat is toch DE Royal Oak kleur.

1 like

Daarom nu wel 2k

Is die van jou wel full set ?

Sooodeju. 2k :flushed:

Zal voor veel mensen wel een pijnpunt zijn zoals je zegt. Gelukkig kan ik als 17-jarige nog niet eens een schroefje van een AP veroorloven dus heb ik dat probleem nog niet.

6 likes

:see_no_evil:
Trek mijn bod in

Maar in principe heb je 100% gelijk. Doos en laatste service papieren zijn eigelijk belangrijker.

Hoe lang was je het horloge kwijt voor de service

Week of 5/6, viel wel mee

3 likes

Klopt nu je het zegt, allebei zwart. Die eerste heeft aardig wat krasjes op de band maar wel doos en extract. Als je die voor 2k laat servicen ben je voor 21k klaar. Nog steeds erg veel geld, en geen blauw als je dat echt wil.

1 like

Schroefje is van witgoud, dus dat is logisch voor een 17-jarige :grin:

1 like

Damn :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::ok_hand::ok_hand: wat een prachtding

1 like

Blijft schitterend!
Mooie foto’s ook!

:ok_hand:

Leuke opvolger voor de OQ :joy: (ooit)

1 like

Minder iconisch maar voor een kleine 7k minder krijg je ook grijs een nieuwe Overseas met drie banden. Heb ik hier nog niet zien voorbij komen op het forum, geen idee of het échte concurrentie is.

Heb je die al eens gepast?
Is echt veel groter (2mm) en dikker (2mm) dan een 15300.
En een dikkere, zwaardere band.

Voor @tompj en mijzelf was de liefde meteen over na het passen.

1 like

Chopard samen met Cartier vindt ik mooie dames horloges maken. Hebben vaak iets elegants.

Nee nog niet gepast. Op foto’s vind ik de band nogal wat overhang hebben waardoor hij groot oogt ja. Vind de zwarte plaat het mooist, oogt ook het kleinst. Wil graag een high-end sporthorloge toevoegen zodra de moser en jlc weg zijn. En dan kom je toch al snel bij de grote drie uit. Een Nautilus/Aquanaut is niet meer te betalen en voor de RO geldt eigenlijk hetzelfde. Misschien eens dit weekend bij Gassan kijken.

2 likes

Oeh Joost, die is heel mooi!

Wat een onwijs dikke klok!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Af en toe een AP!!! AF en toe een Patek :sunglasses::+1:

2 likes

Dit is nait normoaal mien jong. NAIT NORMOAAL!!!:heart_eyes: :+1:

1 like

Zou ook eens de 15450 bekijken. Scheelt iets in de maat maar is voor wat minder te krijgen. En nieuw. @Rocky86 heeft info uit de eerste hand over een 15450 en de levertijd. Erg mooi.

2 likes