Dankje voor de info
Maar ik ga dan toch echt voor 15300. Denk dat 39mm perfect is. Maar zou nog wel eerst moeten passen
Ik draag normaliter 39-42mm en ik vind de 39mm ap echt te groot. Die moet je echt passen. De ro draagt door zijn band echt veel groter dan je denk. Ik vond de 36/37mm variant echt perfect van maat.
Ben benieuwd!
Je maakt hier een punt. Wil binnenkort eens een VC overseas 4500v gaan passen. Mij lijkt dat in ieder geval een super mooi horloge die in staat zou moeten zijn om te concurreren.
Jazeker erg mooi. Maar ze hebben daar ook een 15300.
En die heb ik dan toch liever. Staan er genoeg te koop, maar dan net geen full set.
Ben even aan het oriënteren. Wil er graag 1 bij hebben.
Of een mooie GMT erbij
Misschien heb Je ook wel gelijk.
Zal eens gaan passen
Maar waar hebben ze de 37 en 39 liggen in de buurt van Eindhoven?
Deze ziet er ook goed uit. Maar in heb mijn eigen nog niet genoeg verdiept om dat te kunnen beoordelen.
En denk geen service, en dus 2k erbij tellen
Audemars Piguet Royal Oak Selfwinding
€ 25.500
En Ik heb ook Al paar x advies gekregen om geen ap te kopen ivm krassen
Dus
Mijn ex 37mm ligt bij Pieter Jacobs in Den Bosch.
@Rocky86 wat zou de levertijd van een blauwe ongeveer zijn?
Laatst een grijze plaat gepast, maar die stond mij toch wat minder aan
Heb ik gezien. Maar met een witte plaat krijg je toch geen goed beeld als je een blauwe of misschien een zwarte wil hebben
Let op: ook niet de originele papieren maar een kopie uit register. Ben ook al een tijdje aan het oriënteren maar voor mij moet het echt een volledige originele set zijn.
Voor mij ook.
Dus wordt niet makkelijk. Of paar k extra
Ja, ze krassen. Als je daar slecht tegen kunt en het horloge toch met regelmaat wilt dragen in plaats van er enkel in de doos naar te kijken, zou ik het niet kopen.
Ik vind ze prachtig en als ik ooit daadwerkelijk naar een grail-collectie ga (en dus een hoop vintage verkoop) komt er zeker een. #onewatch
Krassen kan elk horloge.
Ik vond hem vooral niet zo lekker passen om mijn pols. Net te los of net te strak. Je mist een Rolex-band met glidelock.
Wat dat betreft heeft Rolex het gewoon goed ( beter ) voor elkaar… Die horloges zitten allemaal als een huis.
Poooohhh! Gaan die dingen nu ook al 2.5 keer retail?
al een jaar of twee
Heel nice!!
Blauw is AP boutique only. Hebben we niet in NL. Moet je even mailen of bellen
List zit rond de 24-25k dus net niet het dubbele hoor