Toch maar eens op de lijst laten zetten dan. Erg leuk gesprek gehad met de vertegenwoordiger van AP op LXRY event in de Rai. Zal wel een aantal jaren duren ben ik bang ?
Denk het ook.
Er komt in 2020 een AP house in 020.
Woehoe
Was het gezellig druk op de LXRY vandaag ? Mooie horloges die AP maar wat een geld. Misschien toch liever een Daytona,
Drukte viel wel mee, maar het is echt mijn scene niet. Wat een poehaa. Het is dat ik via Gassan kaartjes had anders no way. Was misschien anders zonder vrouw en twee kids in touw.
Dat kan ik mij goed voorstellen, daar lopen zeer veel mensen rond die zichzelf erg geweldig vinden🤣
Same for me… had ook kaartjes via Gassan. Ach wel leuk voor een middag.
39mm het mooiste voor jou qua maat dus? En ook het dunste.
Ja. Maar dan kom je dus uit bij de Jumbo. En dat gaat echt niet. Blauwe plaat wel mooier dan zwart vond ik dus als het er ooit van komt is die keus gemaakt.
Zijn ze echt zo accuraat?
Ik overweeg een 15.500 maar lees dat een Rolex beduidend accurater is.
Waar of niet waar?
Dit vind ik toch best Schandalig van AP, 15k premium voor misschien 2k in goud… de rest gewoon zwaar stalen blok
De bezel en kast zijn ook beide niet solid maar redelijk leeg…
Dit is echt ziek. Bij Rolex stond er vroegah op hoeveel gram goud een horloge heeft. Zou AP die info ook delen? Dit is kantje boord gold capped joh
Volgens mij worden e alleen verkocht via boutiques dus dat wordt een premie betalen ja.
Wel een veeeeel mooier uurwerk dan een 15450
Is dit idd echt,… ik weet het soms namelijk niet meer met het boze grote internet.
Heb er dan wel een redelijk duidelijke mening over.
Miamiwatchmaker geloof ik zo!
Leuk account om te volgen , laat veel achter de schermen zien hoe de service gedaan wordt op PP, AP, Vacheron en Rolex etc.
Dus ik ga er vanuit dat het wel zo is…
Kan je het filmpje wel door sturen als je wilt
Altijd leuk!
Zal hem ook proberen op te zoeken op Instagram.
Is dat die ahmad? miami_watchmaker
Autchhh