Vind die perfect passen bij jou
Erg groot idd
Ik ben er uit.🥰
Te groot, zelfs als (omdat) de foto vertekent…
Aii foutje, het blijkt alleen onderstaande pols de mijne is. Helemaal vergeten dat er meerdere foto’s zijn gemaakt op dat moment. Nog steeds te groot?
Beste @Bauhaus, jij bent hier geloof ik wel zo’n beetje de APRO expert toch? Wat denk jij? De 15.500ST of toch gaan voor de 15202ST? Ik twijfel toch nog…
Bij wristshots vertekent eea altijd een beetje waardoor het horloge vaak groter lijkt.
Heb je hem in de spiegel bekeken? Of een fotootje van een afstandje?
Het belangrijkste: wat vind je zelf? Jij loopt er evt mee… who cares wat anderen daarvan vinden
Klopt! Maar het is niet alleen de maat waar ik over twijfel.
Ga ik voor traditioneel of vernieuwd?
Uiterlijk van de dial is ook groot verschil.
Schroefkroon of niet? Dus niet zwemmen met 202.
Verschil in band is geloof ik in aanvoelen als oyster tov jubilee bij Rolex. Etc…
Hoe kan een ander voor jou bepalen wat jij mooi vindt?
Te groot en niet meteen de mooiste van het stel
Niet.
Ik vind de 202 mooier, maar de 500 technisch beter.
Waar ga ik voor? Ik neig meest naar de 202.
Te groot vind ik.
Dit was een stuk kleinere pols dan de mijne. Foutje . Die met grijze trui gast het om. Heb ik later in topic aangepast.
Ah ja. Dan vind ik hem nog steeds op het randje. Zo te zien hangt hij niet echt over je op je pols bij de lugs. Dan zou het net kunnen. Maar ik zou voor een 39mm gaan, als je de luxe hebt om te kiezen
Wow!
Dit wist ik nog niet!
Ik word al boos van een half afgevulde zak chips…
Hoe gaan we die “solid” gold AP’s voortaan noemen?
Covert two tone?
Solid gold make believe?
Wannabee solid?
Shit…
De stalen zijn vanbinnen van goud…
Als je de keuze hebt, dan zou ik sowieso voor de extra thin gaan. Verreweg het mooiste model en technisch ook niks mis mee. De 39mm kast zorgt er voor dat het geheel erg mooi in balans is.
Enkel de 5atm als je er idd mee zou gaan zwemmen, maar hoe vaak zou je dat echt gaan doen. De meeste horloges van mij hebben het water nog nooit gezien laat staan gevoeld.
Succes met de mooie keuze.
Dat dus…
De 15202, tenzij je polsen 19cm of groter zijn.
Of een gebruikte 15300 (ook 39mm en 1mm minder dun dan de 15202, maar wel weer dunner dan de 15500).