AP Only (Deel 1)

Van 2 dan 1 maken ?

Opgelost

1 like

Waarom?

Als je een van de twee weer binnen no time verkoopt?

Heleboel collecties hier op het forum zijn overdreven. Zelfs mijn bescheiden ‘collectie’. Het is maar wie je vraagt. Als je soms collecties ziet van mensen die Stella’s sparen. Overdreven. Maar ik vind het tof :ok_hand:

1 like

De klassieke AP plaat. Logo op de 12 :ok_hand:t2:

4 likes

ik zit al een tijdje te wachten op de AP, dus als ik er 1 heb dan gaat ie er niet meer uit.
DD en AP blijven dan zeker.
DJ is nog een twijfele geval

Dat is nog het allermooist, en dan alleen nog automatic boven de 6 en klaar

Voor het goede vergelijk ook even een plaatje van beider achterkanten. Wordt je meteen duidelijk waarom bij de 15400 de datum zover naar binnen zit. Dit kaliber komt uit de oudere 39mm’s.
De 15500 heeft het nieuwere kaliber aangepast aan de 41mm kast.

3 likes

Waarom zou deze niet gaan jeuken op die tere huid van je?

Anti jeuk coating die door AP wordt aangebracht.

Natuurlijk gaat ie een x jeuken dan, smeren ze wel een laagje over aan de binnenkant.

Heeft “de klassieke plaat” het logo niet boven de 6-uur marker?

3 likes

Eigenlijk wel. Maar ik vind hem op de 12 het gaafste, dus dat doop ik om. :roll_eyes:

Wie zijn ze?

En daar start weer de twijfel :see_no_evil:

Ik heb ook het nieuwe kaliber in mijn DD, ligt nu bij de reparateur :disappointed_relieved:
Maar de het kaliber van de 15500 schijnt wel degelijker te zijn, wat in mijn geval nog niet zo verkeerd is.

Of mischien beter de DD doordeweeks en AP in het weekend ?

1 like

Goeie bekende heeft een fijnmetaal bedrijf, die gaat dat regelen

2 likes

Ik dacht dat je een AD bedoelde, maar je laat het door een Bennie doen. Lekker gap!

Dat komt wel goed, kan verder ook niks verkeerds aan. Precisie en geduld.
Alle 2 niks voor mij

1 like

15400,veel mooier
maar denk het geen blijver gaat worden als ik je zo inschat :yum:

Rustig hier

Ja bij Rolex-only is altijd wel meer te beleven. Alleen daarom al Rolex erbij houden hè. :joy:

Ik zie alleen wel steeds vaker Rolexdragers op de fiets. Hoe dat nu?

1 like

Haha.
Crisis denk.

1 like

eens kijken of ik hier binnekort wat kan posten

3 likes

Zou leuk zijn. Ik heb alleen foto’s van pas-momenten met de AP. Levertijd is bedroevend.

Die van Brexit vind ik ook wel gaaf, en prijs vlgs mij ook niet verkeerd, maar helaas te kleine maat voor mij.

En Ramon heeft nog een DD40 WG met groene dial van 2019… Da’s ook wel leuk. :grinning:

1 like