AP bezitters zijn heel bescheiden.
Stille genieters zeg maar .
@amusicar kan dat zeker beamen.
Dus hebben ze niet de behoefte om dagelijks hun bezit te showen . En dan blijft het hier heel rustig
AP bezitters zijn heel bescheiden.
Stille genieters zeg maar .
@amusicar kan dat zeker beamen.
Dus hebben ze niet de behoefte om dagelijks hun bezit te showen . En dan blijft het hier heel rustig
Zo is dat. Maar als ik hem eenmaal heb ga ik wel spammen hier!
Echter, geen zorgen, zal nog wel even duren.
wat denk je wat ik zou doen als ik er 1 heb,
Ook niet showen ?
Tuurlijk wel! Spammen die handel! Laat ons meegenieten!
Ok dan
no, not me, ik heb geen AP
Maar ik moet zeggen dat ik net wel even naar die van @Samurai gekeken heb, lekker strak!
Maar ik houd het geld even in de Corona pocket, alhoewel ik geen financiele terugval heb, heeft mijn vrouw nu geen omzet meer, en aangezien zzp’ers niks van onze overheid hoeven te verwachten, itt luchtvaartmaatschappijen, werkgevers, hele sectoren, iedereen behalve de zzp’ers, blijft mijn geld even liquide ipv vast in een AP…
De naam schiet me zo even niet te binnen, maar er is hier toch ook een lid met 2 staal Daytona’s, wit en zwarte dial. En twee APRO’s, met zwarte en blauwe dial?
Edit: Gevonden:
Mooi hoor!
Geen nieuwe plaatjes, @JoostM?
Heel gaaf!!
een van de mooiste roo’s samen met de chronopassion
Dat is balen! ZZP’ers met een verdienende partner hebben inderdaad “pech” nu. Hoop dat ze snel weer aan de slag is.
Ik dacht onthouden te hebben dat je AP een “1 trick pony” vond en veel AP modellen (of dragers) te opzichtig. Vandaar mijn opmerking, maar misschien verkeerd onthouden.
ik kan me iets herinneren dat ik het AP topic een one trick pony heb genoemd, met alleen RO’s
Oh ja, het merk idd ook, omdat ze alleen vanwege RO’s bestaan. Daar verwees de topman van Patek Philippe naar in zijn interview.
Maar ik kan RO’s meer waarderen nu ik heb gezien dat de kasten best uniek zijn.
Waarom?
Phoe, da‘s mooi kut! Wel garantie neem ik aan maar zomaar weer 6-8 weken weg? Ze gaan dan toch niet service of polijsten berekenen? Welk jaar is die?
En voor bod a la drebin doe mij dat kapotte ding maar.
Jullie weten dat dit niet bevorderlijk is voor de verkoop van die ene in het blauwe deel?
Zie toch maar weer dat Rolex baas boven baas is!
Nu maar hopen dat dit mijn verkoop bevordert
4k cash vandaag nog ?
Onzin. Als iemand een 14790 wil pakt die hem wel, ongeacht wat wij zeggen.
Heb je weleens een Nautilus 3700/3800 omgehad? Godsamme, wat een slappe kutbandjes zitten daar aan. Same thing. Het maakt niet uit, want het horloge verandert er niet om.
Precies dit.