AP Only (Deel 1)

Ben nog aan het twijfelen welke nu fraaier is, de 15400 of 15500.

Polletje?

1 like
3 likes

Vind automatic mooi op de wijzerplaat, maar de kortere indexen van de 15500 en plaats datum weer mooier.
De 15400 is duurder dan straks en nieuwe 15400.
Dus ?

1 like

Zelfs met die butsen in de lug? :grin:

Dat is meervoud :face_with_raised_eyebrow:, gelukkig maar 1 klein butsje. Die andere wat ik dacht was hardnekkig plakzooi van ik weet niet wat na een avondje zuipen :joy:

Als.nieuw gelukkig

2 likes

Tja, zeg het maar als je ze zo naast elkaar ziet. Mijn lichte voorkeur gaat nog steeds uit naar de 15400.

Minuut markers vind ik weer mooier op de 15400.

Dat heb ik dan weer Anders som, en de 15400 is ook iets dunner.
Denk dat de 15500 meteen nieuwe uurwerk en iets dikkere kast wel wat degelijker is, mischien maar het beste voor mij :joy:

Ik vind ze allebei niet heel mooi.

Desondanks toch bedankt voor de video. Heel mooi om zo te kunnen vergelijken.

Die vind ik dus mooier op de 15.500. Ook de lengte van de secondewijzer die daar doorloopt tot het einde van de indices en dan mooi aansluit op de minuut markers.

Absoluut een voordeel. En ook de 24 uur langere gangreserve zodat je mooi met je Rolex(en) kunt wisselen.

daar had ik nog niet aan gedacht, denk ook wel dat irl het niet zo opvalt dat ie boven de 6uur wat kaal is.

1 like

Cleanere plaat vind ik juist een pré

2 likes

Fenomenaal duo! Echt schitterend! :heart_eyes: :+1:

1 like

Én… voor jou zeker niet onbelangrijk, in het filmpje wordt gezegd dat bij de 15500 de lume aanzienlijk verbeterd is t.o.v. de 15400. :smile:

1 like

TOP :ok_hand:

1 like

Paar x met een 15400 bezig geweest, maar om wazige rede wordt het elke x niks, en ligt niet aan mij. Man man ben er wel klaar mee.

Wacht dan maar mooi op de nieuwe 15500.
Prijzen hebben ze deze maand wel weer verhoogd :joy:
Maar goed het is wat het is.
Ik heb er wel zin in.

4 likes

Wat is de nieuwe list prijs van een 15500 nu @Lucky-Luke?

22.2k

1 like

Dat is hard gegaan.

Best raar om halverwege het jaar de prijzen omhoog te gooien toch ?

Maar dat mag de pret niet drukken.

1 like