AP Only (Deel 1)

die jij hebt is ook zo gaaf, ik heb paar x naar die bij AVW zitten kijken, maar die heeft te veel karakter :see_no_evil:

1 like

Alsof daar ooit logica achter zit. In februari dit jaar was het ook prijs toch?

1 like

Niet dat ik weet, januari besteld. Alleen nu deze maand prijsverhoging.

Manman, hoe gestoord zijn wij eigenlijk? Niet over nadenken… hobby…

Als je er goed overna denkt, kei gek.
Wan geld voor een horloge :joy: maar wel mooi toch. En op de bank 0 rente. Nu hebben we er nog plezier van.
Het is gewoon geld verplaatsen. In geval van nood gewoon geld terug of minimaal verlies. Bij mij moet er om een of andere rede altijd geld bij :joy:

1 like

Klopt! Ben ook wel eerlijk in dat ik niet meteen de helft van de kostprijs wil verbranden als ik wat zou verkopen. Hoewel ik nog nooit wat verkocht heb is het toch wel een wat prettiger gevoel.

1 like

Dat duurt al best wel lang, wanneer verwachten ze hem te leveren.
Des te meer plezier je er straks van hebt.

Zelf het langst moeten wachten op een Panerai,… iets van 2jr. Uiteindelijk besloten ze zelfs niet meer te leveren. Enkel via de boutique; :+1:

1 like

Eind jan besteld, zou 6 maanden duren. Mail gekregen dat het door de corona uitloopt.
Dat snap ik natuurlijk, maar dit jaar zou ie nog geleverd worden.
We gaan het zien.

zo is het, zou leuk zijn met de feestdagen.

1 like

Alles wat besteld is zouden ze gaan produceren ipv niet bestelde millenary’s bijv. waar minder vraag naar is. Ik verwacht mijn 38mm chrono ook nog dit jaar.

Blijft top. Niet zo mainstream als rolex :laughing:

9 likes

Leuk hoor.
Even de noob uithangen. Is dit nu 37 of 39mm?
Op hoeveel cm pols? :slight_smile:

37mm huidige model. Mijn pols is 4 oysterschakels 6 uur, 5 oysterschakels 12 uur… hoeveel centimeter geen idee :star_struck:

Bij mij 5 op 6 uur en 5,5 op 12 uur. Nooit geweten dat daar ook een halve schakel in zat. Of hoort die bij de sluiting? Ik vraag het maar even niet in het Only Rolex topic, want daar is men zo druk met de beschadiging van Jurtz dat ik niet wil storen. :blush:

7 likes

Die halve schakel kan er gewoon uitgehaald worden, is geen onderdeel van de sluiting/glidelock.

1 like

Zo mooi zijn, welk refnr heb je besteld?

witte wijzerplaat zou ik zelf niet willen, ook omdat ik niet de meteoriet plaat heb.
Mooi straks een zwarte plaat.

26315st met grijze wijzerplaat

10 likes

Gaaf man :ok_hand:
Volgend jaar is het het wel drukker in dit topic

1 like

Wordt tijd! Duurt lang!

1 like

Ik zie net dat het in januari omhoog is gegaan en nu dus weer een goeie 5% :laughing:

image

1 like

Om de 6 maanden dan :grimacing:
Ik ga er wel vanuit dat de mijne voor de kerst geleverd wordt :sunglasses:

1 like