AP Only (Deel 1)

Geweldig, schitterend, verblindend, etc.
Heel veel plezier ermee!

Kan zomaar destijds aan de huidschilfers van de vorige eigenaar gelegen hebben.
Deze is spiksplinternagelnieuw dus misschien geen last!

1 like

Wat mij betreft één van de mooiste horloges wat ik hier voorbij heb zien komen en dan niet kijkend naar waarde, zeldzaamheid, geschiedenis en alle andere aspecten die bepaalde vintage modellen zo bijzonder maken. Ik vind het gewoon een prachtig ding, voor mij een maatje te groot (en te duur) maar verder subliem! Veel plezier er mee en hopelijk hoeft hij niet gecoat te worden.

3 likes

ja hoop het voor henman,dan heeft die 2 kanonnen van horloges

1 like

Het citeren van berichten lukt nog niet echt hè?

Gebruik je een laptop of een telefoon?

Dan moet je een woord ingedrukt houden om te citeren (bij Apple dan… weet niet hoe dat zit bij andere telefoons) en dan kun je het blauwe bolletje/streepje verslepen om meer woorden te citeren

1 like

Beste afwerking in the horological game

1 like

Is wel een top duo.
Totaal verschillende horloges.
Donder en lichte wijzerplaat, verschillende merken, staal en goud.

En toch zie ik nog niet zitten om de datejust te verkopen, want ook die is erg gaaf.

Even lume

10 likes

Ik ben niet zo van ‘the best of…’, maar de bandjes van de Royal Oaks vind ik inderdaad wel één van de mooiste banden. Stiekem vind ik het bandje het mooiste van dit horloge.
Ik wens @Lucky-Luke er dan ook heel veel plezier mee (want daar had ik die foto van gekopieerd).

2 likes

Top trio wat je nu hebt. Klaar. Punt.

De mensen die je kennen weten genoeg
De mensen die je niet kent geef je toch niks om?
:grin:

Lekker man, gefeliciteerd!
Gewoon bij de AD mogen ophalen ja?

Thanks

Heb je gelijk in.
Zonder band had ik hem mischien ook niet gekocht, alhoewel ik deze echt heel mooi vind, en ook bijna de trekker had over gehaald, maar lederen band is tich niks voor mij. Ik spring er zonder na te denken mee onder de douche :see_no_evil:

Absoluut, ik koop niks meer.

100 punten

2 likes

jazeker, en ze hebben zich exact aan de levertijd gehouden.
Top :ok_hand:

2 likes

Congrats! Wat een prachtig horloge :heart_eyes: .

1 like

Haha, meteoriet voor overdag en AP voor 's-nachts. :joy:

1 like

Waar kan ik mijn prijs ophalen? Ik neem genoegen met de DJ, ben de moeilijkste niet

Bam! Gefeliciteerd man! Dat is inderdaad wel echt een top trio.
Geniet hard!
Maarrrr. Je was toch met vakantie? Op je vakantie adres gescoord of even heen en weer geknald?

Bij de derde rotonde rechts, dan bij de 2de koe links af, 100meter verder ligt het.

:ok_hand:

1 weekje vakantie, maar wel thuis en een paar hotelletjes in NL.
Ik was net onderweg naar huis toen ik een mailtje kreeg dat ie binnen was. Natuurlijk gelijk opgehaald :sunglasses:

4 likes

Nog een paar dan, snap dan weer niet waarom dat kroontje niet uitgelijnd is, wanne rommel.
En toch weer ( nu wel lichte ) uitslag :sob: kijken hoe erg het wordt, mischien is het te doen. Anders laat ik de binnenkant coaten.

14 likes