Er zijn meer horloges te koop. Gewoon weg en iets anders terug!
ik moest lachen
Vedomme klote! Ik zou hem laten coaten. Zo’n mooi horloge. Maakt AP geen volledige gouden? Dan die proberen.
Welke maat is dit nu Henry?
39 of 41?
41 want 39mm is in principe niet leverbaar in Nederland.
En 39 heeft geen secondenwijzer en is niet leverbaar met zwarte dial (behalve gelimiteerd met steentjes voor Japan).
Jammer voor je dat hij al jeuk geeft. Dat coaten wordt toch vast niks? Dan moeten band, case, caseback, en waarmee dan? Succes gewenst!
Behoorlijk, zijkant pols begint nu ook al
Is wel minimaal, maar fijn is anders.
Mooi wel hoor, gaat alleen om de binnekant band.
Wordt aan gewerkt
Dit is dan de ultra tin
Jep, de 15202
Hoeveel boven list moet 'ie opleveren Henman?
Zonde zeg Henmeneer. Komt het door het nikkel in het rvs? Die DD is witgoud natuurlijk… daar heb je natuurlijk geen last van dan. DJ is wel rvs, dus daar zou je dan ook problemen mee moeten hebben toch?
Echt zonde zeg. Ik zou hem niet coaten. Ik zou accepteren dat je alleen edelmetaal aankan. En dan een mooie gouden 3800 nautilus zoeken ofzo.
Meen je niet, dat is mooi c(l)oaten.
Die zal je hier niet zien in het blauwe gedeelte.
Waarschijnlijk wel, ik ben daar erg gevoelig voor. Met kleren kopen met ik echt even kijken of er niks van metaal aanzit. Moet altijd een shirt in mijn broek doen als ik een riem draag. Maar ik heb begin dit jaar wat mail contact gehad met AP en het staal van de 15400 is gelijk aan de 15500. Er zou een verschil kunnen zitten in de sluiting, en daarom had ik de hoop dat het bij de nieuwe muschien niet of minder zou zijn. Minder is het wel.
Breitling heb ik ook al 2x weg moeten doen door de uitslag.
AP en Breitling gebruiken alles het zelfde staal. Namelijk L 316 staal.
Gek genoeg heb ik van de dj 0 last.
Tja wat dan ?
Haha
DD nergens last van.
Misschien DJ 904L?
Ik zou niet gaat coaten. Gaat ongetwijfeld los, het kost weer extra geld, krijg je het er ook weer af? Is de beleving nog hetzelfde? Ik zou het niet doen.
Weg doen. Niks aan te doen. Accepteren. Verkopen. Alleen nog maar edelmetaal kopen. Een gouden AP of 2e hands Nautilus?
ja rolex is 904