Vandaag eens wat AD’s gebeld voor de 15500 (kleur dial maakt me niet gek veel uit overigens), mqar merkte al snel: vrij kansloos. Willen je niet eens op de lijst zetten…
Bellen heeft ook weinig zin, langs gaan in de winkel en je interesse tonen hebben ze meer aan.
Aan de telefoon ben je een 06 nummer wat graag een horloge voor de handel wilt.
Ja terecht punt, maar ik dacht misschien handig voor ik heel het land afstruin. Gaf ook steeds aan dat de reden dat ik bel de afstand is. Lokale ad’s heb ik verleden week bezocht, ook kansloos…
Verloren tijd.
Even langs gaan, bakkie koffie en een praatje.
En dan heeeeel mischien heb je kans.
Deze 6 maanden geleden besteld, en persoonlijk de bestelling gedaan. En zo erg blij mee.
Zwarte plaat is top.
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
Op de bank krijg je er niks voor toch ?
Goed besteed nu.
Hoe is het inmiddels met de uitslag?
Ik moet zeggen dat het wel goed gaat gelukkig. Ik draag de AP wel wat strakker dan rolex omdat de band erg scherp is afgewerkt, en dat gaf ook irritatie.
Mischien even langs @lasteraar om de band wat te laten afronden
Hij is prachtig. Heb zelf een tijdje de 37mm variant in m’n hoofd gehad. Ik vind alleen de servicekosten en -intervallen best heftig. Ontwerp en afwerking zijn wel top.
Yep, even met het dremeltje erlangs vegen en je bent er vanaf!
Ik tel dat gewoon terug per uur, dan valt het wel mee toch?
Haha, ik ben jaloers op je relativeringsvermogen! Echt.
Wat zijn de voorgeschreven intervallen dan?
Elke 5 jaar a Eur 950,- zonder cosmetische ingrepen voor een RO. Ik zie vaker bedragen van rond de Eur 1500,- langskomen.
Tja… onderhoud van een Porsche zal ook stukje duurder zijn dan voor je Bmw. Zal ongetwijfeld ook met intensiteit van het dragen te maken hebben.
Grappig.
Doet me denken aan een kennis die BMW en RangeRover dealer is.
Volgens hem klagen de BMW rijders vaak over dé onderhoudskosten en de RangeRover rijders nooit. En dat terwijl die kosten gemiddeld 3x zo hoog zijn dan bij BMW.
Past eigenlijk wel in het plaatje! Daarom houd ik het bij Rolex (en een compact stadsautootje )
Volgends mij kost een DD ook € 950,00 dus dat maakt niks uit.
Even terug geteld per uur , uitkomst € 0,021 cent per uur.
Doe je elke maand € 16,00 in een potje ben je klaar, als er verder geen gekke dingen bijkomen.
In mijn geval zal het polijsten er nog wel bijkomen
Doe ik elke maand € 20,00 in een potje
Ik snap de meeste mensen niet, ze kijken naar elke euro voor de horloge hobby, en vervolgens schrijven ze als een gek af op de auto’s die ze hebben
Maar Rolex heeft een service interval van 10 jaar ipv van 5. Maakt ook wel verschil.