AP Only (Deel 1)

Dan snap niet waarom mijn DD er dan binnen 1 jaar mee op hield, dus die verhaaltjes kloppen ook niet.
Als de AP na 5 jaar nog goed loopt laat ik die geen service beurt geven.

4 likes

Yep, zijn toch standaard tarieven. En 10 jaar moet voor zo’n nieuw uurwerk met de nieuwste oliën geen probleem zijn.

:point_up_2:

Maar wat de service prijzen over 10jaar zijn :roll_eyes:
:joy: :joy:

2 likes

Zo in het grijs is ie ook gaaf, vind de zwarte plaat de meeste gezichten hebben. Alhoewel als ik de keuze zou hebben gehad in zwart of blauw dan had ik denk toch voor blauw gekozen. En had ik de blauwe datejust er zeker uit gedaan. Maar nu blijft ie maar mooi.

Als ik overweeg om deze een x in te ruilen op een rosé, dan zeker met zwarte plaat. Goud met zwart is het mooist, goud met blauw is een rare combi.

8 likes

Klopt, in de 15500 kan met goud ook geen blauw, In de 15202or wél. Zal we met historie te maken hebben, maar zwart is definitief mooier met goud.

4 likes

Ik heb ook even geteld per uur en het duurt 3 uur en 25 minuten voor dat jij die €16 hoort vallen in die potjes van jou :rofl:

Dat je überhaupt nog denkt dat je het horloge over vijf jaar nog bezit, haha.

1 like

:joy:

Of ik ruil hem in op een rose gouden, en anders blijft ie mooi.

Je kunt de achterkant zelf bespuiten met een Krylon spuitbus (polystyreen): ‘If you prize it, krylonise it’.

2 likes

Zie het nu, krasvaste coating.
Voor nu gaat ie goed.

1 like

Deze komt uit 2014.

1 like

Mooi hoor, zie deze niet met een zwarte plaat, zijn die er niet ?

1 like

Nee, waren alleen met blauwe plaat gemaakt. Nu heb je wat meer keuze. Maar het ene blauw is het andere blauw niet

2 likes

Jij hebt de mooiste kleur blauw, AP logo van die andere vind ik dan wel weer iets mooier.
Maar als ik de keuze had dan de linkse.
Ze zijn niet te krijgen via de AD, ben al blij dat ik de 15500 heb kunnen regelen.

1 like

Als je een 20k plus horloge koopt, maak je je denk ik niet zo druk over servicekosten.

1 like

Zo is het maar net.
Zelfde als een dikke auto kopen en dan gaan liggen zeuren over het onderhoud, rare mensen zijn er toch :joy:

2 likes

Vreemd eigenlijk, dat de schroeven in de bezel niet dezelfde kleur/materiaal hebben als de kast.

Troep is het :wink:

1 like

Schroeven zijn altijd van witgoud.

Toch heeft @551er wel een punt.
Bij de stalen is het geen probleem maar bij de rosé ziet het er toch raar uit.
Nu wil ik die niet meer :joy:

Zelfs bij deze.

2 likes