AP Only (Deel 2)

Thanks dat je aan mij gedacht hebt👍

1 like

Laten we er anders een HF inkoopactie van maken. Inclusief maandelijkse meldingsplicht in een AP-house naar keuze.

#houseparty

2 likes

Dus moeten we helemaal naar Frankfurt of Parijs, om ook maar een schijn van kans te maken? Ik heb enkele maanden geleden een bestelling geplaatst bij een AD (15500), maar ik zie het somber in.

Ze zijn bezig met een villa in Amsterdam begreep ik.

Dat zou mooi zijn. Als onderdeel van S&C?

Nee. Een AP-house. Als in direct via AP.

1 like

Oké, duidelijk. Ik ben benieuwd of en wanneer het ervan komt. Dat zou heel mooi zijn.

1 like

Top!!! Van harte!! Hij is zó gaaf!

1 like

Ik vind de 37 een beetje aanvoelen als een datejust 36, slechts een tandje groter. De 41 RO is vergelijkbaar met de nieuwste Sub. En dan iets platter.

Heb heb een 37 in blauw en een 41 in zwart in bestelling staan. De blauwe gaat mijn vrouw dragen, maar wellicht dat ik hem zelf ook nog wel ga gebruiken. :grin:

Ja echt? Vind ze er op de foto zoveel groter uitzien namelijk.

De nieuwe 37 AP draagt (op de foto ) als een 40mm Rolex

Een 41mm ap is te groot voor 9/10 polsen…

6 likes

Ik heb ze onlangs beide geprobeerd. Die dag had ik mijn GMT om, en die was echt beduidend groter dan de 37 RO. Ik verwacht dat de 41 te groot zou zijn, maar de bracelet viel hiel mooi rond mijn pols. De grootte van de kast deed mij aan de 41 Sub denken maar dan wat platter.

Ik kan mij goed voorstellen dat voor veel mensen de sweet spot op 39 ligt. Maar ja, veel succes met hunten…

1 like

Wat is jouw polsmaat @Rocky86? De 37mm oogt nog best fors op jouw pols.

Ik gok zo’n 16 - 16,5cm?

Heb serieus geen idee…

1 like

41 op 17,5cm

5 likes

En dat is mooi zo!
Gefeliciteerd met dit goede nieuws!

1 like

Wanneer komt ie, @Watch2Morrow?

Spannend! :drum:

Geen idee. Dat laten ze me nog weten.

Hier kan je zien hoe ze het in AP House Londen hebben gedaan.

5 likes