AP Only (Deel 2)

In het echt vond ik hem tegenvallen.

6 likes

Vind er geen bal aan :smiley:
2 euro altijd prijs in de grabbelbak-look

(sorry fanboys)

4 likes

Toch een kleine ton premium als je hem voor list kan kopen.

1 like

Dat was ook mijn probleem. Zo voelde het namelijk ook aan. Ondanks dat ik begrijp dat het juist lastig is om een horloge licht te maken, maar hierdoor voelde hij nog meer als

:man_shrugging:t4:

Ik had het over het horloge eh :face_with_monocle::joy:

Misschien ziet het er zonder vingerafdrukken beter uit? :joy::joy:

1 like

Leuk, maar duur in het onderhoud vrees ik :wink:

1 like

And gone …

6 likes

Haha ja ik moest wat minder schnitzel, kaasfondue en rösti moeten eten. Erg vette vingers :pig:

1 like

Sterkte man.
Gelukkig kun je weer naar het terras dus de horeca zal er blij mee zijn :wink:

2 likes

Dank je. Ik zit nu m’n verdriet te verdrinken op een Amsterdams terras.

Je kent het wel: noodverkoop, zwaar op afgeschreven. Dat was een pijnlijke aankoop begin 2018.

8 likes

Lekker. Heerlijk gevoel altijd. En nu?

1 like

Weet het nog niet. Tijd voor een Niche merk denk ik.
Misschien Grönefeld, Moser, zoiets.

3 likes

Principia of Endeavour Perpetual van Moser is mooi. Benieuwd waar je op uitkomt als je buiten PP/VC gaat kijken.

1 like

Zou een Pioneer Centre Seconds te groot zijn als casual wear op een gemiddelde pols?

Ja. Ik heb de groene gehad en na twee dagen teruggestuurd. Echt veel te groot op een 17,5cm pols. De plaat is kaal en daardoor veel groter dan je verwacht. De blauwe oogt iets minder groot maar nog steeds groter dan bijv een dark side oid.

Edit: ik meen dat je ooit een 4500v Overseas had gepast en die te groot vond. De Pioneer is nog een stuk groter.

1 like

Bij welke handelaar staat hij morgen op de site?

Gaat misschien eerst nog even naar de Spa.
Maar is naar AVW gegaan.

3 likes

Heren over 2 maanden kan ik ook eindelijk een AP kopen :rofl::rofl:

10 likes

Benieuwd wat je gaat halen. Veel plezier met de zoektocht! Had deze wel willen hebben, maar heb daar momenteel de fondsen niet voor (over).

1 like