AP Only (Deel 2)

Ik vind ‘m ook nog steeds gaaf.

Maar ik draag liever geen dure horloges waar mensen vanaf een paar meter van kunnen zien wat het is en wat het (dus) kost.

Als voorbeeld: Deze was ook niet goedkoop, maar herkent niemand van een paar meter afstand:

19 likes

Snap dat wel. Maar houdt me niet tegen het -gecontroleerd- te dragen. Maar ik begrijp je.

1 like

Zeker.

Maar een beetje verstelmogelijkheden in de en bracelet is/blijkt voor mij een “must” te zijn.

Mijn pols omtrek verschilt echt een hoop gedurende de dag, en omdat ik mijn horloges redelijk strak draag en niet standje tweedehands auto verkoper losjes bungelend om de pols is dat echt gezeik.

Dus…

1 like

Dat is ook wel echt een klatsert.

1 like

Dank je. Het is natuurlijk een net horloge, maar door de 40mm kast en de complicaties op de wijzerplaat is ‘ie ook “smart casual” heerlijk te dragen.

2 likes

Wat kost zo’n Lange dan? Is dit witgoud?

1 like

Echt prachtig. Als ik ooit de lotto win komt er een datograph of een zeitwerk :joy:

1 like

Ja dat is witgoud. List 31k, maar daar kun je echt wel korting op krijgen. Op Chrono24 vanaf 25k/26k ongeveer. Was vorig jaar ook nog iets minder.

2 likes

In Amsterdam is dit overigens ook een ander verhaal dan in Schubbekutterveen :crazy_face: maw je kiest je horloge beetje per gelegenheid en bezoek.

2 likes

Tuurlijk. Bij alle twijfelgevallen gewoon de Casioak!

Edit, gewoon zwart of grijs rubber, niet die metalen neppert.

Ja @Bauhaus die afspraak van morgen kan je nog afzeggen! Iets met een virus schijnt makkelijk argument te zijn :joy::+1:t2:

3 likes

Eruit dan met die AP.

En koop maar nooit een DD of een 116234. Heb je weer hetzelfde.

Dat is bij mij minimaal en daarom draag ik mijn horloges sowieso los. Ben dat ook wel gewend na 2 jaar met de DD.

Succes met de verkoop. Maar dat moet geen probleem zijn.

2 likes

Zo, jij was weer vroeg vanochtend!

Ik moet geloof ik nog even aan het idee wennen, maar ik denk inderdaad dat de AP gaat…

Thanks! Gaat wel lukken denk/hoop ik.

2 likes

Ik zie steeds meer Black Panter filmpjes online komen en ik vind het er live op filmpjes er toch beter uitzien dan op de foto’s eerst. Ben toch een beetje van mening veranderd :slight_smile:

Vanaf 6:41 bijv: https://youtu.be/6BWVq0g8oIU

2 likes

De “maakwijze” en afwerking kan ik wel waarderen. Alleen de marketingeffort en “collab” niet. Toch vreemd, mensen die er verstand van hebben, hebben dit bedacht. Toch vindt de meerderheid t niks. The Timepiece Gentleman weer wel.

Ik heb het geprobeerd. Maar die man met dat strakke shirtje…sorry.

Je moet zoiets gewoon echt in het echie zien.
Op de beelden is deze Marvel al zoveel mooier dan op de foto’s.
Ik denk dat deze in echt absoluut omwerpend is.
Dit zet iedere Richard Mille toch in de schaduw?

En die mevrouw in dat grijze jurkje Tom. Die heeft ook veel verstand van horloges!

2 likes

Even geleend van “Lugs en Jugs”.:grinning:

:joy: