AP Only (Deel 2)

Laatste jaar explosief gestegen. En het is je gegund. Koop je mooi wat anders van.

100% eens.
En daarom heb ik er de lederen band bij om toch wat minder op te vallen als ik dat wil.

Het zijn rare tijden voor een mooi en bekend merk. Setje wat ik nu heb is ook behoorlijk gestegen en nog aan het stijgen. Krijg daar soms toch een apart gevoel bij.

1 like

Absoluut :grin:

En “aflossen van je hypotkeek” niet te vergeten :wink:

1 like

Een mooie samenvatting van het HF forum in één zin.
Hij zou zo op een tegeltje kunnen.

2 likes

Crossposjte:
Als de uitslag van je coronatest op zich laat wachten maar alvast de tuin onkruidvrij maken :wink:

3 likes

Zo lekker.

24 likes

Nomnomnomnom. Wanne klatsert. Echt een kunstwerk!

1 like

Laatste keer om de pols.

En nog 1 keer een @RLC tje:

27 likes

Jij mag graag wat meer foto’s plaatsen hoor!! Jij wél!

2 likes

Is die in t gras gevallen? :joy:

4 likes

Waarom laatste keer? Gaat ie er uit?

Yep, morgen een afspraak staan.

2 likes

Ok. “Geen klik” of gewoon oudhollands harken?
Of inruilen op iets nieuws?

1 like

Echt fenomenaal mooi!!! :heart_eyes:

1 like

Ruim 3 jaar gehad. Tijd voor iets nieuws.
Wat meer “onder de radar” mag wel voor mij.

4 likes

Check. Snap ik ook. Ik overweeg ook serieus mijn apro er uit te doen.
Ben wel erg benieuwd waar je op uit komt, wat betreft een vervanger!

1 like

Waarom ?

1 like

Tja. Goede vraag. Die paarse Marvel AP was misschien wel de druppel. :joy::joy:
En ik mis de glidelock of micro adjust.
De AP past maar een paar uur per dag echt goed, de rest van de dag of te strak of te losjes. Dat vind ik echt irritant.
Aan de andere kant, ik vind het wel nog steeds echt een prachtig horloge.
Daarom nog aan het overwegen. Lastig!

Ik wil er eerder een bij dan er een kwijt! Snap totaal niet waarom een ander uitgebracht model (dat paarse gedrocht bv) of vermeerderde populairiteit je zou doen besluiten een horloge weg te doen. Ik vind en vond m gaaf. Wat daarbuiten om gebeurt, ist mir wurst

2 likes

Dat van die paarse was een beetje een grap. Al vind ik dat wel echt een gedrocht, en ook totaal niet waar AP voor staat/zou moeten willen staan. Maar vooruit.
De pasvorm van de bracelet is wel echt een issue.
Op mij 16570 heb ik de bracelet van een 6 digit sub, dus met glidelock. Dat is echt ideaal.
Als ik mijn 5513 draag, met een oude oyster bracelet moet ik deze een paar keer per dag kleiner of groter maken met een tooltje.
Dat gaat dan nog net. Vind ik onhandig, maar vooruit.
Om nou een paar keer per dag de 1,5 schakel uit de band te halen en twee enkele schakels terug te plaatsen bij de AP… mwa. Geen goed idee voor de band en ook niet heel handig.

1 like

Tja ook niks voor mij. Maar denk dat je het verkeerd ziet. Als je die rare en over de top modelen van rolex ziet en de president band die ook niet te verstellen is zou dat geen rede moeten zijn. Ieder merk heeft wel wat negatief

Als ik geen irritatie van de stalen had gehad dan had ik hem nooooooit weg gedaan.

Maar om de paar jaar wat anders kopen vind ik dan weer wel gaaf. Dus wie weet wel ooit een x weer een DD

2 likes