De 6-hoekige kast komt ook bij de Code weer terug
Gewoon gaaf gedaan
Twee voorbeelden van AP-lijnen die helaas (grotendeels) uit productie zijn. De Edward Piguet en de Jules Audemars…
De prijs
Erg geestig, hahaha
Coole moser hommage
Eindbaas niveau dit hoor!
Het gaat mij om het “one trick”-pony geklets.
Alsof t allemaal uitgepoept wordt. AP is een van de meest innovatieve bedrijven binnen de branche, op gebied van productontwikkeling, marketing, sustainability.
Wat heb je aan een groot scala van modellen, als die niks toevoegen?
Ik vind zelf de code niet mislukt. Gewoon tof horloge. Denk dat steeds meer mensen dat vinden btw. Vind de RO wel t mooist. De ROO is ook weer een totaal ander concept.
Nu heb ik me toch weer laten verleiden tot uitleg.
Domdom.
Dan is het gelijk duidelijk voor iedereen toch
Past perfect
De wijzerplaat zou wel eens de ontwerpers van de Aquanaut hebben kunnen inspireren.
De Aquanaut evenzo, dat riep ik al 15 geleden toen iedereen al kwijlde over de Nautilus
Jammer dat ze deze lijn niet hebben voortgezet of doorontwikkeld. De kastvorm is ook erg mooi. Geen idee waarom men tot zo’n besluit komt. Misschien naar huidige maatstaven wat gedateerd, maar dan hadden ze kunnen upgraden. Net als bij veel andere iconen.
Dat was mijn punt. Ooit was AP méér dan alleen de Royal Oak. De Jules Audemars en de Edward Piguet zijn daar maar recentere voorbeelden van…
Top. Allebei. Die kast is misschien wat plomp maar zonder meer een draagbaar horloge.
Plomp?
Volslank.