AP Only (Deel 2)

deze vind ik ook mooier
in ceramic zwart is die ook gaaf

1 like

die is ook heel gaaf :ok_hand:

1 like

Dit is titanium. De stalen versie van 2022 is nog mooier. Nieuwe plaat heeft donkerblauwe subdials :blue_heart:

2 likes

Heb m afgelopen week omgehad. Die maanfaseschijf. :drooling_face:

4 likes

Ik doe deze dan. Blijft ntlrk een one trick. Maar wel een lekkere!

9 likes

Je snapt niet dat ze er maar 50k per jaar kunnen maken :joy::joy:

Toen ik in 2019 de rondleiding kreeg daar de hele fabriek incl wijzerplaten fabricage en afdeling voor de complicaties snap je een beetje hoe dat proces werkt. Krijg je respect voor het vele werk qua bewerkingen etc.

Ik ben nog nooit bij rolex geweest maar als je nu ziet dat er bij Tudor de 93150 oyster in volle productie zit weet je echt dat het massa tot en met is met 1mio plus per jaar.

4 likes

Dit zou ik ook wel in de collectie willen.

8 likes

Zag deze voorbij komen. Zo zie je maar, allemaal verschillende zienswijzen…

2 likes

In mijn persoonlijke beleving is Rolex inderdaad ook de Mercedes/BMW onder de horlogemerken. Toegankelijke luxe, bij iedereen bekend, en breedgedragen statussymbool.

Rolex is toch overduidelijk Porsche?
Evolutie ipv revolitie.

AP is absoluut geen Ferrari.
Ferrari heeft altijd ronde vormen in het design ( op de oude jaren 80 modellen na )
AP is strak, modern en technisch. Meer Lamborghini onder de Audi vlag imo. Techniek en strak design.

Patek is gewoon voor het bejaardenhuis. Daar wordt niet meer hard gereden.

14 likes

Meestal klets je maar wat, maar hier kan ik me helemaal in vinden!

3 likes

:joy: :joy:

Bedoel je dan dat Patek een Arola is?

Rolex lijkt me wat toegankelijker dan Porsche - en je ziet ze ook veel meer. Daarnaast zie ik regelmatig dat mensen met een Rolex ook in een Mercedes/BMW/Audi rijden.

Rent snel naar de Porsche dealer…

1 like

Voor het eerst een 39mm RO om gehad.
Wat draagt dat groot zeg!

16 likes

Ja maar wel vet

1 like

Ik denk dat ik ook maar is opzoek ga naar een AP RO 15500ST. Jammer dat list bijna onmogelijk is. Grijs vind ik ze nog een beetje aan de prijs :unamused:

4 likes

Klopt, de meeste mensen dragen beter een 15500/15550

Wat heb je te ruil/inruil :nerd_face:

3 likes