AP Only (Deel 2)

Is veel te duur voor jou :crazy_face:

7 likes

Weet jij niks van joh. Maar ik zoek wel wat meer classy :nerd_face:

En daarbij zijn ze straks zo 1 op 1 te ruilen met de 15500 als dat nu al niet zo is :wink:

Maar mijn Ap blijft mooi, top horloge

1 like

Ziet er wel perfect uit anders hoor qua verhouding op jouw pols!

Van boven misschien wel. Van de zijkant zie je dat de eerste schakels veel te hoog vd pols af naar buiten lopen.

Ik ben 36mm-40mm Rolex gewend, dat valt bij mij een stuk beter.

1 like

Een AP valt nu eenmaal groter uit, 41mm bevalt je dan al helemaal niet.

1 like

Ja kan en misschien heb je gelijk. Al moet ik er wel bij zeggen dat die van mij in topstaat is en 99.9% nieuw.

Wil er dan ook wel een geheel nieuwe AP voor terug + een beetje.

Hou jij het nou maar bij “classy” horloges. Zo’n Geelgouden klatser staat jou toch niet joh :crazy_face:.

Zwart heb ik overigens toch al teveel in mn collectie :sunglasses:

Doe eerst die BP maar, daar ga je erg blij mee zijn. :+1:

1 like

Moet wel lukken hoor. Maar zo’n gave sub zou ik mooi houden. En nee geelgoud staat mij echt niet, rose kan nog net

Wie weet. Ben nog niet helemaal overtuigd :wink:

Je hebt toch niet gedronken hè. Kan best, het is er de tijd voor. Maar dit is toch echt een GMT grote vriend :joy:

4 likes

Dat is voor mij nog steeds een van de mooiste Rolexen. Ooit geweigerd omdat ik 17000 euro toch te veel vond. Geen spijt van omdat ik veel ander moois heb maar qua investering niet slim.

2 likes

Dat waren nog eens tijden. Ding is nu discontinued en niet meer nieuw bij de AD te koop. Als ie blijft liggen is dat ook prima. Veel goedkoper zal het allemaal niet worden. Maar kan natuurlijk altijd. We gaan het zien.

2 likes

Sub . Lijkt allemaal op elkaar

Nee maar ga ik nu wel doen.

2 likes

Get it! Mijn volgend ‘rond’ getal is 60 jaar en ik heb mijn BP pas deze zomer gekocht.
Maar nu dat ik ze heb begrijp ik totaal niet meer waarom ik zolang heb gewacht. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar hier is het AP deel dus een fotootje van mijn geliefde 15500 waar ik jaren heb op moeten wachten, besteld toen ze uitkwam en verleden voorjaar geleverd.

10 likes

Proost :clinking_glasses:

Dit blijft voor mij de mooiste AP…

39mm draagt erg comfortabel op een 17cm pols

12 likes

Wat een mazzel. Dat grijs is heel fraai!

1 like

9 likes

Dat is ook DE Royal Oak, sowieso de mooiste. Ik ben jaloers!

1 like

Mannen iemand nog een nieuwe 1.5 schakel voor de 15500 kopen, anders doe ik hem in het blauwe zetten.